דף הבית | סרטוני אנימציה
היום כבר ברור לכל בעל עסק ואיש שיווק שהעולם כולו מתנהל דרך הדיגיטל. בעידן שבו אנחנו משתפים מידע ברשתות החברתיות, צופים בסרטונים ביוטיוב ומקבלים החלטות דרך האינטרנט, זו בוודאי לא הפתעה גדולה. אם כן, הדיגיטל הוא בהחלט כלי שיווקי קריטי שמאפשר לנו להגיע אל קהל היעד, לחשוף את המותג, ולעשות את זה בצורה פשוטה, נעימה, מזמינה ואפילו מעט משעשעת.
אפשר לזהות לא מעט יתרונות הנלווים להפקת סרטוני תדמית, ובפרט סרטי אנימציה, אבל נדמה שמעל הכל יש לסרטונים אלה כוח משמעותי בחיזוק התדמית וביצירת קשר חיובי וחזק יותר בין הלקוח למותג. כאשר הלקוח נחשף אל המותג באמצעות דמויות הומוריסטיות, תוכן בעל ערך ועריכה מלוטשת ברמה הגבוהה ביותר, הוא פתוח יותר להקשיב. זו ההזדמנות שלנו לספר לו מי אנחנו ועד כמה אנחנו טובים, ולעשות את זה באופן ידידותי, נגיש ומזמין הרבה יותר.
אם כן, אחת הדרכים היעילות ביותר לתכנן סרטוני אנימציה לעסקים או סרטוני תדמית לעיריות, למשל, היא באמצעות הפקת סרטון תדמית קצר, ממוקד, עם מסרים ברורים ונגיעות של הומור. כך אפשר לספק מידע בלי "למכור" אותו, את המוצר או את המותג. הצופה יכול להישען לאחור, ליהנות מהדמויות הססגוניות והאקשן על המסך, להכיר אתכם טוב יותר ואף לשתף את הסרטון בפלטפורמות השונות, בין אם באמצעות רשתות חברתיות ובין אם באמצעות אפליקציות מסרים מידיים וכלים דיגיטליים אחרים.
עוד סיבה נהדרת להפיק סרטון אנימציה לקידום העסק קשורה בעלויות ההפקה והפרסום. לצורך השוואה, שימוש באמצעי הפרסום הקלאסיים, לרבות קידום פרסומות בערוצי הטלוויזיה, בעיתונים או על גבי שלטי החוצות, הוא מהלך שמקפיץ את העלויות באופן ניכר. מנגד, הפקת סרטון אנימציה יחסוך לכם לא מעט, ואת הסרטון תוכלו לקדם באופן ממוקד לקהל היעד שלכם באמצעי הדיגיטל השונים.
סרטוני תדמית לפייסבוק – האורך קובע, כדי להפיק סרטוני אנימציה לעסקים שיעשו את העבודה, ימשכו את הקהל ויעודדו את הצופים להישאר עד הסוף ואף לבצע פעולה כזו או אחרת, חשוב לתכנן את הסרט בקפידה ולפרטי פרטים. סרטון קצר של דקה אחת עד שלוש לכל היותר, עם התחלה חזקה ומושכת ומסרים ברורים – זהו הסרטון שישיג את תשומת הלב הרצויה. סרטון הסברה או סרטי תדמית לעסקים שמספר סיפור פשוט, אחיד וחיובי הוא סרטון שיוצר חיבור טוב יותר בין המותג לבין הצופים, וזוהי ללא ספק המטרה העיקרית שלנו בהפקת סרטוני אנימציה לקידום מוצר, מותג או כל מטרה אחרת.
הדיגיטל אמנם השתלט על חיי היומיום ועל עולם הפרסום בפרט, אבל הוא לא היחיד. למעשה, הטלפונים החכמים והמצלמות המתוחכמות שנלוות אליהם גם הם תופסים מקום נכבד בשגרה היומיומית שלנו. יש לכך המון יתרונות אבל גם חיסרון אחד משמעותי: רבים מבעלי העסקים מנסים לחסוך בעלויות ופונים לעזרתה של המצלמה הסלולרית להפקת סרטי תדמית לעסקים קצר בעלות אפסית. אז נכון, אם הזכרנו קודם את הוצאות הפרסום זו כנראה הדרך הטובה ביותר להימנע מהן לחלוטין, אבל בהנחה שחשובים לכם פני המותג, הפקת סרטון תדמית מושקע ובפרט סרטון אנימציה ייחודי והומוריסטי – זהו המהלך האידאלי לקידום העסק ולהפצת המסרים שלכם.