סרט תדמית

ידעתם שאחד ממנועי החיפוש החזקים ברשת הוא אתר שאתם אפילו לא מחשיבים אותו כמנוע חיפוש? ובכן אני מתכוון ל – YouTube, מנוע החיפוש השני הפופולרי בעולם. יוטיוב נוסד בשנת 2005 על ידי שלושה עובדים לשעבר של חברת PayPal. ב 23.4.05 ג'אווד קארים, אחד משלישיית המייסדים, העלה את הסרטון הראשון ליוטיוב. הסרט נקרא Me at the zoo ואורכו 19 שניות. במהלך 2006 נרכשה החברה ע"י גוגל תמורת 1.65 מיליארד דולר. נכון לאוקטובר 2022 צבר הסרטון של ג'אווד קארים מעל 246 מיליון צפיות. אתם בטח אומרים לעצמיכם, או.קיי. הבנו, פרט טריוויה נחמד. ובכל זאת כיצד ניתן להשתמש ב – YouTube כמנוע חיפוש? ומה בכלל הקשר בינו לבין קידום העסק שלנו והפקת סרט תדמית ליוטיוב?

נגן וידאו
הפקת סרטוני תדמית לחברות בינלאומיות
נגן וידאו אודות הפקת סרטוני תדמית לחברות בינלאומיות
הפקת סרטון תדמית לאפליקציה
נגן וידאו
הפקת סרטון תדמית לסטרטאפ
נגן וידאו אודות הפקת סרטון תדמית לסטרטאפ
הפקת סרטוני תדמית באנגלית
נגן וידאו
הפקת סרטון תדמית לשיווק העסק
נגן וידאו אודות הפקת סרטון תדמית לשיווק העסק
סרטון תדמית שיווקי לחברה בינלאומית
נגן וידאו אודות סרטון תדמית שיווקי לחברה בינלאומית
סרטון תדמית באנגלית עבור חברת ההיי-טק Future Police, הפקות סרטים
נגן וידאו אודות סרטון תדמית באנגלית עבור חברת ההיי-טק Future Police, הפקות סרטים
הפקת סרטוני תדמית אנימציה לחברות
נגן וידאו אודות הפקת סרטוני תדמית אנימציה לחברות
הפקת קליפ עובדים
נגן וידאו אודות הפקת קליפ עובדים
הפקת סרט תדמית חברות בניה
נגן וידאו אודות הפקת סרט תדמית חברות בניה
סרטוני שיווק לחברות
נגן וידאו אודות סרטוני שיווק לחברות
סרטון תדמית לחברות בהפקת קלמנטינה הפקות סרטים
נגן וידאו אודות סרטון תדמית לחברות בהפקת קלמנטינה הפקות סרטים
הפקת סרטון תדמית לגיוס משקיעים
נגן וידאו אודות הפקת סרטון תדמית לגיוס משקיעים
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

למה העסק שלכם צריך סרטון תדמית ב - YouTube?

בניתם עמוד פייסבוק לעסק שלכם, ומדי יום אתם מעלים אליו פוסטים. במקביל גם מעדכנים את האינסטגרם העסקי שלכם. זה נהדר. אך אם אתם עושים רק את  זה, יתכן ואתם מפספסים קהל לקוחות אדיר. ל-YouTube יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים חודשיים. ההבדל בין יוטיוב לרשתות חברתיות הוא, שיוטיוב משמש כמנוע חיפוש. הנוכחות בו לא פחות חשובה מהנוכחות בגוגל. השניים אף משלימים זה את זה, ומסייעים בחשיפת העסק שלכם.

YouTube הוא הרבה יותר מסרטונים משעשעים שאתם רוצים לשתף עם החברים שלכם. אנשים פונים לאתר כדי למצוא מידע, ביקורות, הדרכה, חדשות ועוד. גולשים יכולים למצוא כל דבר ב-YouTube, וזו הסיבה שזהו משאב שימושי מאוד. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כבר נמצאים שם. הם מקיימים אינטראקציה עם המתחרים באמצעות סרטוני תדמיתסרטי הדרכה, סרטוני מוצר ואפילו קליפ עובדים.

כיצד סרט תדמית עוזר בקידום העסק שלי בגוגל?

מכירים את זה שאתם מקלידים בשורת החיפוש בגוגל, נניח טכנאי מזגנים. מבין כל התוצאות ישנה תוצאה אחת שבנוסף למידע, מופיע לצידה ריבוע תמונה עם לינק לסרט? יוסי כהן טכנאי מזגנים עם 20 שנות ניסיון, עומד ליד מזגן שהפסיק לקרר. בביטחון רב הוא מונה את הסיבות שיכולות להוביל לכך. זו בדיוק הבעיה שיש לי במזגן. אני חייב לצפות בסרטון.

מקדם האתר של יוסי דאג להעלות סרטון הדרכה ל – YouTube, קישר אותו לאתר, ואת האתר אליו, והופ, לא עבר הרבה זמן ויוסי שלנו עולה בעמוד הראשון. איך זה קרה? סרט מושך את העין שלנו מיידית. אנחנו נמשכים להקלקה עליו. באמצעות הסרטון אנחנו נקבל את המידע באופן מהיר יותר, ונכיר אישית את יוסי הטכנאי. אנחנו סומכים עליו, הרי עכשיו ראינו אותו מסביר למה ואיך, והוא נראה אמין ומקצועי. יוסי כהן הוא הבחירה שלנו! הבחור יתקן את המזגן וישבור את השרב. ואת זה רבותיי, אנשי שיווק כבר יודעים שנים, סרטוני תדמית לעסקים ממירים טוב יותר מטקסט. עם אופטימיזציה טובה של הסרטונים שלכם ביוטיוב, אתם תגרמו לגוגל לדרג אתכם גבוה יותר.

מה גורם לסרטון תדמית להיות אטרקטיבי?

לפני שאנחנו רצים להפיק סרט תדמית לעסק שלנו, חשוב שנגדיר מהו המידע בעל הערך שיופיע בסרטון ויכול להועיל ללקוחות שלנו. מה אנחנו מחדשים לו. כל הפירוטכניקה שנשקיע לא תעזור לנו, אם לא יהיה בסרט תוכן המספק ערך חדש. אז עשו בריינסטורמינג נחמד בעסק והגדירו מה מבדל אתכם מהמתחרים שלכם, או איזה מידע שתחשפו בפני הלקוח הפוטנציאלי יגרום לו להתקשר אליכם. בקיצור, מה חדש, דנדש אצלכם?

באינטרנט, טווחי הקשב של אנשים מתקצרים מרגע לרגע. לכן סרטון תדמית צריך להיות באורך של בין 60-90 שניות. אני יודע שאתם רוצים לספר לכולם על העסק שלכם, הבייבי שלכם, כמה ימים  הזעתם כדי להעמיד אותו על הרגליים, וכמה לילות לא עצמתם עין. כמו כל סיפור הצלחה זה בהחלט מרגש. אבל הלקוח זקוק לפיתרון מיידי. הוא רוצה תכל'ס, מה המוצר או השירות שאתם מספקים ולמה כדאי לי לרכוש אותו מהחברה שלכם.

עוד דבר לסיום, השקיעו בהפקה מקצועית

בעולם מגוון ועשיר בתוכן, כאשר בכל שניה מועלים לרשת מאות שעות של וידאו, התחרות על לב הגולש היא קשה. נחזור רגע ליוסי כהן טכנאי המזגנים החביב. יוסי צילם את סרט התדמית שלו באייפון והעלה לרשת. מוטי גולן טכנאי המזגנים המתחרה, פנה לחברת הפקות מקצועית, שתפיק עבורו סרטון תדמית. על איזה סרט תקליקו לצפייה? רוב הסיכויים על הסרט של מוטי. למה? כי הוא נראה טוב כבר מהשנייה הראשונה.

כאשר אנחנו רוצים למכור מוצר באמצעות סרטון תדמית מוצר או להשיק שירות חדש, צילום בסמרטפון יכול לעשות עבודה בסיסית. מצד שני, זה משדר חובבנות, דבר שמקטין את הרצון שלנו להתקשר עם אותו ספק. נכון, סרט תדמית בהפקת חברת הפקות סרטי תדמית בעלת ניסיון עולה כסף. אבל אנחנו עוסקים בתדמית, ויש לנו הזדמנות חד פעמית לעשות רושם ראשוני על הלקוח הפוטנציאלי שלנו ברשת.

השקתם אפליקציה לאחר השקעה רבה, או פיתחתם מוצר לאחר שנים של מחקר, למה שלא תעטפו את הבייבי שלכם באריזת הפקה מקצועית?

לפרטים נוספים, ייעוץ אישי והתאמה של סרט התדמית האידיאלי עבור החברה או בית העסק שלכם, אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס בתחתית העמוד או ליצור עמנו קשר בטלפון מספר: 077-9966221 ואנחנו בקלמנטינה נשמח לסייע לכם בהקדם.