השכרת חדרי עריכה

אנחנו בקלמנטינה הפקות סרטים הקמנו עבורכם בסטודיו שלנו חדרי עריכת וידאו מקצועיים ומרווחים להשכרה, חדרי עריכה – אופליין וחדרי עריכה אונליין. חדרי עריכת הסרטונים המקצועיים שלנו מצוידים בתוכנות – AVID, DaVinci Resolve, Adobe Premiere. לכל מערכת שלושה מסכים כולל מוניטור במאי 27", כרטיס וידאו Blackmagic Deckling.

קלמנטינה הפקות סרטים משכירים חדרי עריכה חדשניים

חדרי עריכה איכותיים בנוחות בלתי מתפשרת

אנחנו בקלמנטינה הפקות סרטים מכירים בצרכים הארגונומיים של עורכי הווידאו, וציידנו בהתאם את חדרי העריכה להשכרה שלנו בציוד ובחשיבה על נוחות בלתי מתפשרת. המילה "ארגונומיה" נגזרת מן המילים היווניות Ergo: (עבודה), ו- Nomos: (חוקי הטבע). הארגונומיה, הידועה גם בשם הנדסת גורמי אנוש שואפת לשפר את איכות החיים על ידי הפיכת המפגש בין האדם לטכנולוגיה ליעיל, נוח תוך יצירת סביבת עבודה התואמת את המבנה הפיזי ואת היכולות והמגבלות התפישתיות והנפשיות של המשתמשים.
מערכות העריכה שלנו בקלמנטינה הפקות סרטים (קישור לדף אודות) ניצבות על גבי שולחן עריכה מתכוונן חשמלי, כך שניתן להתאים את הגובה הרצוי לכל אחד ואחת, וגולת הכותרת – אפשר לערוך בעמידה! זה מאוד מרענן לערוך כך מידי פעם במהלך היום. כל המסכים מותקנים על גבי זרועות המתכווננות באופן פניאומטי, כך שניתן לכוון את גובה המסכים בהתאם לצרכים שלכם.

קלמנטינה הפקות סרטים, משכירים חדרי עריכה לעריכת סרטים דוקומנטריים וסרטוני אנימציה

מה תמצאו בחדרי העריכה של קלמנטינה הפקות סרטים

בכל חדר עריכה של קלמנטינה הפקות סרטים תמצאו את הפריטים הבאים:

  • ספה
  • תאורה טבעית
  • הסטודיו כולל מטבח מלא
  • טרקלין
  • פינת אוכל ופינת וקפה מאובזרת עם גישה 24/7

בחדרי העריכה שלנו נערכו עשרות פרויקטים ביניהם: מגש הכסף, צל של אמת, מעברות, Saul Bellow, המפרץ, אופוריה, פוטו פרג', משפחה בטראנס, גם כשעיניי פקוחות, Army of Lovers, פרדי היקר, מאות סרטוני תדמית ועוד.

חדר עריכת סרטי תדמית

שיתוף העמוד:

נושאים בתחום:

הסטודיו של קלמנטינה הפקות סרטים ממוקם במיקום אידיאלי, בלב הפועם של תל-אביב, רחוב בילו 58 (פינת מרמורק), מרחק נגיעה מכיכר הבימה, שדרות רוטשילד ואבן גבירול. קיימת גישה נוחה לתחבורה ציבורית, ואם תבחרו להגיע ברכב פרטי יש לנו גם חניה עבורכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 077-9966221 או להשאיר את פרטיכם האישית בטופס בתחתית העמוד.

קלמנטינה הפקות סרטים, מומחים בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים וסרטוני הדרכה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן