דף הבית | טיפים להפקת סרטון תדמית מוצלח
כולנו מכירים את הסיסמה הנדושה, זו שקובעת שתמונה שווה אלף מילים. אם ננסה לחשב כמה מילים שווה סרטון שיווקי חכם ומדויק, נגיע למספר גבוה הרבה יותר, ואלה המספרים שאנחנו אוהבים לראות. איך בדיוק עושים את זה? הנה כמה טיפים להפקת סרטון תדמית מוצלח שישיג את המטרות שלכם.
רבים מבעלי העסקים מנסים לקדם את המותג, על שלל המוצרים והשירותים שהוא מציע. הם יורים לכל הכיוונים, עורכים מצגות וסרטונים שכוללים המון מידע, ובאופן כללי מנסים לקדם את כל המוצרים – ומגלים שלא השיגו דבר. זו בוודאי לא הפתעה גדולה, שכן הצופים שלכם מחפשים מידע מאוד מדויק וממוקד. במקום להציג להם חמישה מוצרים שונים, התמקדו במוצר אחד, זה שאתם גאים בו במיוחד, זה שיכול לייצר עבורכם רווחים גבוהים יותר, או זה שאתם משיקים לראשונה ואיש עדיין לא מכיר. והכי חשוב? הגדירו את המטרות שלכם באופן ברור ומראש. במקום "לקדם את העסק" הגדירו איזה מוצר או שירות אתם מקדמים באמצעות סרט התדמית.
בחרתם מוצר נהדר ואתם מוכנים לצאת לדרך, אבל האם אתם יודעים מי הקהל שלכם ומה מדבר אליו? הרי ברור לכל שקהלים שונים יגיבו אחרת לסרטונים שונים. מה שיתאים לצעירים בוודאי לא יתאים למבוגרים, סרטון תדמית שמיועד לעמותה המגייסת תרומות לא ייראה כמו סרטי תדמית לחברות ובכלל עדיף לזהות את הדרך הנכונה לפנות לכל לקוח ולקוחה. חברת ההפקות עמה תעבדו תעזור לכם לעשות את זה נכון. היא תשאל את כל השאלות החשובות במטרה לאפיין את קהל היעד, ולמצוא את הדרך המושלמת לתקשר עמו.
אתם עובדים עם מומחים בתחומים שונים, בעיקר משום שאתם מבינים שכל אחד טוב בתחומו. יש לכם רואה חשבון עתיר ניסיון, עורך דין מומחה ואנשי מכירות שיודעים לסגור עסקאות. באופן דומה אתם זקוקים גם לחברת הפקות מצוינת, המצוידת לא רק במכשור המתקדם והטוב ביותר, אלא גם ברעיונות מקוריים ובחשיבה מחוץ לקופסה. המקצוענים הם אלה שיעזרו לכם לתכנן את הצעדים שלכם, לבנות תסריט מנצח, לקבוע את לוחות הזמנים ואת ימי הצילום והעריכה, ולהשלים את כל חלקי הפאזל בצורה נכונה.
אנחנו אוהבים סיפורים טובים. הם יכולים לרגש, להפתיע, לעורר מתח או להצחיק, אבל מעל לכל הם מעבירים מסרים ועוזרים לנו להתחבר אליהם. אנחנו גם זוכרים אותו טוב יותר. אם כן, הגיע הזמן לבנות את הסיפור שלכם ולמצוא את הדרך הנכונה לספר אותו, כדי שגם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יתחברו אליכם ויזכרו אתכם. הרי המטרה שלכם היא לא רק לייצר חשיפה אלא להגיע אל קהל היעד,
לסקרן אותו ולגרום לו לרצות לשמוע עוד ועוד. סיפור טוב ישיג את המטרה הזו, וכאמור, קלמנטינה הפקות סרטים – חברת הפקות מקצועית תוכל לעזור לכם גם במשימה הזו.
אם נדייק, המסר שלכם חייב להיות פשוט, ממוקד וברור. במקום סרטון תדמית של שלוש דקות, שהצופים ככל הנראה ינטשו הרבה לפני אמצע הדרך, הקפידו על מסרים מדויקים וחדים. עם טקסט נכון ושילוב מדויק בין עריכה מקצועית לצלילים חכמים, זו התוצאה שאליה תגיעו. את הסרטון התדמית הקצר תוכלו לקדם בכל פלטפורמה שתבחרו, בין אם בתערוכות, באירועים מקצועיים, ברשתות החברתיות או בערוץ היוטיוב שלכם. והקהל? הוא יתקשה להישאר אדיש לקסם שמתרחש לנגד העיניים.
באתר תמצאו מידע גם על סרטי תדמית לעסקים, סרטוני תדמית לעיריות, סרטון הסברה, סרטוני אנימציה, סרטוני הדרכה ועוד.