דף הבית | סרטון תדמית לעסקים
בעידן שבו התוכן הוא המלך אבל לרובנו אין את הזמן (או את הסבלנות) לקרוא טקסטים ארוכים ומפרכים, סרטוני תדמית זוכים לפופולריות אדירה. הם שם כדי לספק עוד פרטים על המוצר, על השירות, על מה שנוכל לקבל ממנו, ועל האופן שבו הוא ישנה את חיינו. אז איך סרטון תדמיתי לעסקים באמת עוזר לכם, ואיך בכלל עושים את זה נכון? התשובות לפניכם.
מעל לכל, סרטי תדמית לחברות וסרטוני תדמית לעסקים קטנים הם הזדמנות נהדרת להפיח חיים במותג, ולהציג בפני הלקוחות חוויה ססגונית ועשירה בצלילים, בתנועה ובצבעים. זוהי דרך מצוינת ליצור חיבור רגשי אמיתי בין המוצר או השירות לבין הצרכן, וגם לבלוט בשטח. למעשה, אם תעשו את זה נכון ובאופן מקצועי ומדויק, תוכלו להפיק סרטוני הדרכה למוצר שימשוך את העין, ילכוד את תשומת הלב, ויעשה במקומכם את רוב עבודת השיווק. יתרון נוסף שניתן לזקוף לזכותם של סרטי תדמית הוא הגישה הנוחה שלנו אל הצרכנים. היום כבר ברור וידוע כי הטלפונים החכמים מככבים בכל בית בישראל, ועם סרטון תדמית מקצועי ושיווק נכון ניתן להגיע ללקוחות, ולעורר את סקרנותם. רבים מהם אף משתפים סרטונים ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ, וכדי להשיג גם את הידע הזה נידרש לתכנן בקפידה סרטוני אנימציה מרהיבים או סרטי תדמית קצרים שיצליחו לשעשע, לעורר עניין ולגרום למשתמשים להעביר את המידע הלאה – ולעשות עבורנו חלק ניכר מהשיווק ומיחסי הציבור.
התשובה לשאלה הזו פשוטה למדי: הפקת סרטון תדמית יכולה לקדם כל מוצר, כל שירות וכל מטרה באשר היא. בין אם אתם מתכננים להגדיל מכירות, למתג מחדש את העסק שלכם, להיחשף בפני לקוחות חדשים, או להפיק קליפ אנימציה לקידום אפליקציה או שירות חדש, ניצבות בפניכם שלל אפשרויות נפלאות ומרתקות. כך ניתן לקדם חברות, עסקים שונים, עיריות, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, עמותות ופעולות צדקה, מוצרים טכנולוגיים ומגוון רחב של שירותים – משירותי רפואה ועד שירותים מוניציפליים.
הפקת סרטון תדמית מחזקת את הקשר למותג, והנתונים לא משקרים: רוב הגולשים מעדיפים סרטונים קצרים שמעבירים מסרים ברורים, ורצוי עם מעט הומור. אתרי אינטרנט המשלבים בתוכם סרטונים זוכים לנאמנות גדולה יותר מצד הגולשים, והם נשארים בו זמן ממושך הרבה יותר בהשוואה לאתרי אינטרנט ללא סרטי תדמית. אם כן, זה הזמן לתכנן את האופן שבו תשלבו באתר שלכם סרטון הסברה או קליפ אנימציה, למשל. גם מנועי החיפוש, שמביעים חיבה ברורה לסרטוני הווידאו, יעדיפו אתרים מהסוג הזה.
עכשיו הגיע הזמן לצלול קצת יותר לעומק, ולדבר על המוצרים והשירותים שלך, ועל האופן שבו גם העסק שלך יוכל ליהנות מהיתרונות האדירים של סרטוני התדמית. אז רגע לפני שנקבע ימי צילום ונסתגר בחדר העריכה, אנחנו חייבים לתכנן היטב את המהלכים הבאים שלנו, ולהבין מה בעצם אנחנו רוצים להשיג – ואיך אנחנו יכולים לעשות את זה. אם כן, זה הזמן לבחון גם את המתחרים כדי לזהות מה הם עושים, איך הם מספרים את הסיפור שלהם ואילו סרטוני תדמית (אם בכלל) משמשים גם אותם בערוצים השונים. יחד עם הקופיריטינג שלנו נוכל בשלב הבא להתחיל לתכנן את המסרים, את הדרך המיוחדת שבה נוכל להגיע אל הלקוחות, ואת הסיפור שנרצה לספר באופן שיבלוט בשטח ויעניק לכם יתרון ברור ובולט בשטח.
חשוב לזכור כי הפקה של סרט תדמית לעסק היא הפקה המחייבת ניסיון, מקצועיות והמון יצירתיות. חברת קלמנטינה הפקות סרטים משלבת בין שלושת המרכיבים הללו, וצוות החברה יעניק לכם שירות אישי ומסור לכל אורך הדרך. מהגדרת הצרכים שלכם, דרך תכנון כל פריים וכל פרט קטן, ועד להפקת סרטון איכותי ומלוטש שעושה את העבודה.