דף הבית | סרטון תדמית
עיריות, עמותות, רשתות מזון, ומותגים גדולים, כולם כבר מבינים את היתרונות האדירים, שיש להפקת סרטון תדמית להציע. יש מי שמעדיף סרטון אנימציה על פני מצגת שיווקית, או סרט תדמית לעסק במקום סרטון הדרכה פשוט. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומפיקים סרטוני תדמית לפייסבוק או סרטוני תדמית ליוטיוב, יש כמה נושאים שכדאי לקחת בחשבון, והשאלה הראשונה והחשובה מכולן היא מה אתם באמת רוצים להשיג. ואיזה סרטון יתאים לכם?
פיתחתם מוצר חדש או השקתם שירות חדש, ואתם רוצים לספר עליו ללקוחות שלכם? סרטון הסברה שיווקי הוא צעד נהדר בכיוון הזה. הוא יאפשר לכם לספר ללקוחות שלכם מי אתם, מה אתם מציעים, ומה היתרונות של המוצר או השירות שלכם על פני המתחרים בשוק. עסקים רבים מנסים לחסוך בעלויות על ידי הפקת סרטון שיווקי אחד המקדם שלושה מוצרים במקביל (ואפילו יותר), בעוד התמקדות במוצר אחד היא החלטה יעילה, מדויקת ונכונה הרבה יותר. תוכלו לקדם את סרטוני התדמית של המוצרים באופן ממוקד ברשתות החברתיות, דרך דפי נחיתה, באתר שלכם ובשלל פלטפורמות אחרות שעומדות לרשותכם.
חברות סטארט-אפ קטנות ויזמים בראשית דרכים זקוקים למשאבים, ולרוב הם פונים לעזרתם של המשקיעים הפוטנציאליים לקבלת מימון גדול ומכובד. סרטוני תדמית לחברות הייטק הוא בהחלט פתרון יעיל, פורה ואפקטיבי. באופן דומה פועלות גם עמותות רבות הנשענות על תרומות ומשאבים המוענקים על ידי גופים שונים בארץ ובעולם. סרטוני תדמית לעמותות בהחלט יעבירו את המסר ויהיו יעילים ביותר. כך או כך ברור לחלוטין שיש להפיק סרטון תדמית בהתאם, והוא אמור לספר למשקיעים ולתורמים מדוע אנחנו באמת זקוקים להם, איזו בעיה אנחנו רוצים לפתור, וכיצד המשאבים שלהם יעזרו לנו לעשות את זה.
כל עיר רוצה למצב את עצמה כעיר מובילה, עם חיי תרבות ובילוי סוחפים, שירותים טובים לתושבים וקהילה מפרגנת ותומכת. קליפ אנימציה בהחלט יעזור לקדם את המטרה הזו. את הפלטפורמה הזאת ניתן לנצל כדי לספר לתושבים על שירותים חדשים או על הרחבת שירותים קיימים, על האירועים שהיו בעיר בשנה החולפת, ועל אלה שעוד יגיעו בהמשך. העיריות הגדולות והמועצות הקטנות משקיעות לא מעט משאבים בשיפור התדמית בעיני התושבים, ומכאן החשיבות הרבה לתכנון והפקת סרטוני תדמית לעיריות.
אם יש משהו שיכול לפגוע בחוויית המשתמש, הוא חוסר היכולת לתפעל מוצר או להפיק ממנו את המיטב. לכן זאת אחת הסיבות המרכזיות לכך, שרבים מבעלי העסקים הקטנים והגדולים משקיעים תקציבים ניכרים בהפקת סרטוני הדרכה. ככל שהסרטון ברור, נגיש ופשוט יותר, כך עולה הסיכוי שהלקוחות שלכם ישתמשו במוצר, ייהנו ממנו, ויביעו שביעות רצון גבוהה הרבה יותר.
תקשורת ישירה ורציפה עם הלקוחות היא חשובה, בין אם אתם רוצים לסכם את הפעילות שלכם בשנה האחרונה, לספר להם על שינויים הצפויים בעתיד או לעדכן על חידושים ורעיונות גדולים. הפקת סרטון אנימציה הוא כלי נהדר בדיוק בשבילכם. זהו גם חלק בלתי נפרד מהמותג שלכם, מהמסרים המרכזיים ומהשירות האישי שאתם מעניקים ללקוחות.
סרט תדמית יכול להתאים לכל חברה, ארגון, עמותה, עירייה או עסק מתחיל. עם אנימציה מרעננת, מוזיקה טובה ותסריט מדויק תהיה לכם ההזדמנות להגיע אל הלקוחות, אל התושבים, אל המשקיעים או אל התורמים, ולהעביר את המסרים שלכם בצורה חווייתית ומיוחדת במינה.