דף הבית | צילום סרטי תדמית
חברות מסחריות, בתי עסק שונים, עיריות וגופים ממשלתיים, כולם כבר מבינים את היתרונות האדירים שיש לסרט תדמית להציע. גם עסקים קטנים משתמשים בסרטוני תדמית לעסקים קטנים על מנת לצמוח ולהרחיב את החשיפה. יש מי שמעדיף סרטון אנימציה על פני מצגת שיווקית, או צילום סרטון תדמית במקום סרטון הדרכה פשוט. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומפיקים סרטוני תדמית לפייסבוק או סרטון תדמיתי ליוטיוב, ישנם כמה נושאים שכדאי לקחת בחשבון. השאלה הראשונה והחשובה מכולן היא מה אתם באמת רוצים להשיג. איזה סרטון יתאים לכם?
פיתחתם מוצר חדש או השקתם שירות חדש ואתם רוצים לספר עליו ללקוחות שלכם? סרטון הסברה שיווקי מהווה צעד נהדר בכיוון הזה. באמצעותו תוכלו לספר ללקוחות שלכם מי אתם. מה אתם מציעים ומה היתרונות של המוצר או השירות שלכם. עסקים רבים מנסים לחסוך בעלויות על ידי הפקת סרטון שיווקי אחד המקדם שלושה מוצרים במקביל. אך התמקדות במוצר אחד היא החלטה יעילה, מדויקת ונכונה הרבה יותר. את הסרטון תוכלו לקדם באופן ממוקד בשלל דרכים. סרט תדמית הוא כלי שיווקי יעיל. הרשתות החברתיות צמאות לתוכן מסוג זה. דפי נחיתה הם עוד אופציה נהדרת להטמעת הסרט. וכמובן האתר האינטרנט שלכם הוא אכסניה נהדרת עבור סרטון תדמית. בקיצור, בכל הפלטפורמות שעומדות לרשותכם.
חברות סטארט-אפ קטנות ויזמים בראשית דרכים זקוקים למשאבים. לרוב הם פונים לעזרתם של המשקיעים הפוטנציאליים לקבלת מימון גדול ומכובד. עבורם סרטוני תדמית לחברות הייטק הוא בהחלט פתרון יעיל, פורה ואפקטיבי. באופן דומה פועלות גם עמותות רבות. הן נשענות על תרומות ומשאבים המוענקים על ידי גופים שונים בארץ ובעולם. סרטוני תדמית לעמותות בהחלט יעבירו את המסר באמצעות סיפור מרגש, ויהיו יעילים ביותר. באופן זה או אחר, ברור לחלוטין שיש להפיק סרטון תדמית בהתאם. בדרך זו נספר למשקיעים ולתורמים מדוע אנחנו באמת זקוקים להם. בסרט התדמית נציג את הבעיה שאנחנו רוצים לפתור. נסביר כיצד המשאבים שלהם יעזרו לנו לעשות את זה.
כל עיר רוצה למתג את עצמה כעיר מובילה. לחשוף את חיי התרבות והבילוי סוחפים. להציג את השירותים הטובים מהם נהנים התושבים. לספר על הקהילה המפרגנת והתומכת. קליפ אנימציה בהחלט יעזור לקדם את המטרה הזו. על גבי פלטפורמה זו ניתן לספר לתושבים על שירותים חדשים או על הרחבת שירותים קיימים. אפשר להרחיב על האירועים שהיו בעיר בשנה החולפת ועל אלה שעוד יגיעו בהמשך. העיריות הגדולות והמועצות הקטנות משקיעות לא מעט משאבים בשיפור התדמית בעיני התושבים. מכאן החשיבות הרבה לתכנון והפקת סרטוני תדמית לעיריות.
חוסר היכולת לתפעל מוצר הוא משהו שיכול לפגוע בחוויית המשתמש. תסכול יכול להיגרם גם כאשר אנחנו לא מצליחים להפיק ממנו את המיטב. זוהי אחת הסיבות המרכזיות לכך שרבים מבעלי העסקים משקיעים תקציבים ניכרים בהפקת סרטוני הדרכה. ככל שהסרטון ברור, נגיש ופשוט יותר, כך עולה הסיכוי שהלקוחות שלכם ישתמשו במוצר. הם ייהנו ממנו ויביעו שביעות רצון גבוהה הרבה יותר.
תקשורת ישירה ורציפה עם הלקוחות היא חשובה. בין אם אתם רוצים לסכם את הפעילות בשנה האחרונה, או לספר להם על השינויים הצפויים. חשוב לכם גם לעדכן על חידושים ורעיונות גדולים המתרחשים כעת בחברה שלכם. הפקת סרטון אנימציה הוא כלי נהדר עבורכם. בכוחו להפוך חלק בלתי נפרד מהמותג שלכם. דרכו תעבירו את המסרים המרכזיים, ותעצימו את מהשירות האישי שאתם מעניקים ללקוחות.
סרטוני תדמית שונים יכולים להתאים לכל חברה, ארגון, עמותה, עירייה או עסק מתחיל. עם תכנון מוקפד ותסריט מדויק תהיה לכם ההזדמנות להגיע אל קהל היעד שלכם. סרט תדמית לעסק הוא חוויה ויזואלית המספרת סיפור. לנו בקלמנטינה יש את הנסיון לעשות את זה טוב. להעביר את המסרים שלכם ללקוחות, לתושבים, למשקיעים או לתורמים באופן מקצועי וחוויתי. יחד נעשה את זה נכון. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966221. תוכלו גם להשאיר פרטים בטופס כאן למטה, ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.