סרט תדמית לעסק

אחד הצעדים המשמעותיים שאנו כמנהלי ומנהלות עסקים עושים אחת לכמה זמן, הוא ליזום קמפיין פרסומי על מנת להגדיל את הרווחים. לא לכל חברה יש תקציב המאפשר עבודה עם חברת פרסום. מצד שני, האינטרנט יצר מהפכה בתחום השיווק, ופלטפורמות ההפצה בו רבות ומגוונות. אנחנו לוחצים על הסמרטפון ובקליק אחד מגיעים לאלפי לקוחות פוטנציאלים. לכאורה ההצלחה נמצאת ממש מעבר לפינה, אבל זה דורש הכנה מעמיקה יותר. אם הגעתם אלינו, סביר שאתם מעוניינים בהפקת סרטון תדמית לחברה או לעסק. מדובר בכלי נהדר בעל יתרונות מעולים, ואין ספק שהפקת סרט תדמית לעסק הוא תהליך מהנה. אך כדי לממש את הפוטנציאל הגלום בסרט תדמית, מומלץ שיהיה חלק מתוך מהלך שיווקי רחב יותר.

הפקת סרטוני תדמית לחברות בינלאומיות
הפקת סרטון תדמית לאפליקציה
סרטון תדמית באנגלית עבור חברת ההיי-טק Future Police, הפקות סרטים
סרט תדמית אנימציה
הפקת סרטון תדמית לשיווק העסק
הפקת סרטוני תדמית באנגלית
הפקת סרטוני תדמית אנימציה לחברות
הפקת קליפ עובדים
סרטון תדמית שיווקי לחברה בינלאומית
הפקת סרטון תדמית לסטרטאפ
סרט-תדמית-פורטוגזית
הפקת סרטון תדמית לגיוס משקיעים
הפקת סרט תדמית חברות בניה
סרטוני שיווק לחברות
סרטון תדמית לחברות בהפקת קלמנטינה הפקות סרטים

סרט תדמית, מאיפה מתחילים?

כבעל חברה להפקת סרטוני תדמית יזמתי בקלמנטינה סרטים קמפיין פרסומי בתחילת 2020 הכולל גם מיתוג ואתר חדש. הופתעתי  שלצורך קידום אורגני בגוגל הייתי צריך לשכור את שירותיה של אשת מקצוע אחת. לקידום ממומן בגוגל פעלתי מול אשת שיווק אחרת. אותו כנ"ל לגבי הפצת סרטוני תדמית ביוטיוב, סרטי שיווק בפייסבוק, בניית פרופיל בלינקדאין ועוד. הייתי בטוח שאשת מקצוע אחת יכולה למלא את כל הפונקציות הללו. עצם ההתמחויות הספציפיות האלה הפתיעו אותי לטובה. לתפיסתי זה העיד על יסודיות ומקצועיות מבלי לפזול לצדדים על מנת לתפוס עוד לקוח. הקמפיין השיווקי שיזמתי, חיזק אצלי את התפיסה המקצועית. חשוב לעשות תחקיר, לתכנן אסטרטגיה ולבנות תקציב ארוך טווח. לכן לפני שאתם מרימים טלפון לחברת הפקת סרטוני תדמית, בצעו תהליך פנים עסקי על מנת למקד את המהלך השיווקי.

סרטון תדמית לעסק, מה חשוב לדעת?

  1. מה המטרה של סרטון התדמית? האם זהו סרט תדמית לבית העסק, או סרטון שיווקי לשירותי החברה. אולי אתם בכלל עובדים על מיתוג מחדש, והסרטון הוא אחד הכלים האפקטיביים לכך.
  2. מה התכונה שהייתם רוצים להבליט בסרטון השיווקי? למשל אם אתם חברת בניה משפחתית ותיקה, אז אולי שווה ללכת על מיתוג העסק כחברה המעניקה יחס חם ואישי. על כך יעידו אלפי הלקוחות שצברתם לאורך השנים.
  3. מי קהל היעד של סרט התדמית? האם מדובר בקהל הלקוחות שאתם נמצאים עימו בקשר רציף או קהל לקוחות פוטנציאלי?
  4. מהי פלטפורמת ההפצה של הסרט? כיום האפשרויות מגוונות, ולכל פלטפורמה יש התנהגות גולשים שונה. למשל, אם אני גולש בפייסבוק ובפיד מופיע לי סרט תדמית על מצלמת וידאו חדשה. עכשיו, לא סתם הסרטון מופיע שם, ממש לפני חמש דק' התעניינתי ברכישת מצלמה כזאת באתר אחר ופייסבוק טירגט אותי. אני כבר יודע את כל הפרטים הטכניים. ביצעתי החלטה לקנות את המצלמה, עכשיו אני מחפש מחיר טוב. אם יש לכם מבצע על המצלמה הזאת, כדאי שאדע זאת כבר בחמש השניות הראשונות של הסרטון. אחרת אני אגולל את הפיד לכיוון הסרטון שדודה שלי העלתה לפייס מהטיול לאינסטנבול. לעומת זאת אם אני מגיע לאתר שמוכר מצלמות. מופיע בו סרטון תדמית, או סרטון הדרכה על המצלמה שאני מעוניין בה. הופה חביבי! הסרטון הזה מאוד מעניין אותי. יש לי זמן, מזוג לי את המידע. חזק אצלי את ההחלטה שזאת המצלמה שאני צריך.

הפקת סרטון תדמית, צאו לדרך!

אם תגדירו לעצמכם את הנקודות הנ"ל, זה יהיה נהדר! הן יעזרו לכם למפות את הרצונות והצרכים של העסק שלכם. אם תרצו עזרה, נוכל לעזור לכם בשמחה מתוך ניסיוננו. אנחנו יוצרים סרטים, ועושים את זה באהבה. אנחנו יודעים לכתוב תסריט מבריק, וללהק שחקנים מצויינים. לצלם בתשוקה, לערוך בהנאה, ולהוציא בסוף סרטון תדמית. איך נאמר, בונבון אמיתי! שכיף לצפות בו גם אלף פעמים.

קלמנטינה – הפקות סרטים תמיד לצדכם בכל שלב בדרך להצלחה. אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס בתחתית העמוד או ליצור עמנו קשר טלפוני. הטלפון שלנו: 077-9966221. תמיד פה על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

[trustindex no-registration=google]
דילוג לתוכן