דף הבית | סרט על חברות
אתם רוצים לקדם את החברה או העסק שלכם. בארסנל כלי השיווק שלכם סרטון תדמית תופס מקום מרכזי ויעיל. פיניתם את הזמן, גייסתם את המשאבים וחידשתם את האנרגיות. אבל יתכן שאתם לא לגמרי בטוחים מאיפה מתחילים או איזה סרט תדמית בכלל מתאים לצרכים שלכם. הבשורה הטובה היא שיש דרך יעילה להתמודד עם האתגר הגדול הזה: ליווי מקצועי של חברת הפקות מיומנת ואיפיון מדויק של הסרטון האידאלי. שני אלה יחד יבטיחו לכם תוצאות מעולות וסרטון שישרת אתכם היטב בדרך להשגת המטרות שלכם בכל פלטפורמה שתבחרו.
כדי לתכנן סרטון תדמית איכותי ומקצועי הגדירו בצורה ברורה ומדויקת את מטרותיו. אפיינו את קהל היעד, האם מדובר בלקוחות קצה או עסקים? ילדים או הורים? גברים או נשים? למידע זה יש חשיבות מכיוון שהוא משפיע על האופן שבו תבחרו לספר את הסיפור שלכם.
כעת ציינו מה המסרים שתרצו להעביר בסרטון התדמית שלכם. זהו מהלך הכרחי לקראת השלב בו תבנו את הקונספט המרכזי. בוודאי לפני שתתחילו לכתוב את התסריט. כך תוכלו להיות ממוקדים הרבה יותר, ותפנו את הזרקור אל הרעיונות החשובים באמת. ייתכן למשל, שתרצו לשלב ראיונות עם לקוחות או עובדים. כדי להכריע, מומלץ להגדיר צרכים ברורים ומסרים חדים בשלב מוקדם. באופן זה תימנעו מטעויות, ומעל לכל תייעלו את תהליך העבודה. חשוב שתפעלו באופן אחראי ומיטבי. כך תוכלו באופן מקצועי להפיק סרטי תדמית שמשקפים את המוצרים, השירותים והיתרונות המרכזיים, שאתם מציעים.
סרטי תדמית שונים יכולים להתאים למצבים שונים ולפלפטפורמות שונות. אם אתם מתכננים להציג סרטון במהלך כנס מקצועי או אירוע עסקי יידרשו התאמות מיוחדות. וותרו על קריינות לטובת טקסטים וכתוביות על גבי הסרטון עצמו. שידור סרט תדמית לשיווק ברשתות החברתיות כמו יוטיוב, פייסבוק ועוד דורש התאמות אחרות. לפגישות עסקים בחו"ל, תכננו סרטון תדמית באנגלית שיתאים לקהל היעד שלכם.
הזכרנו את הקריינות, וגם כאן מדובר בתחום מורכב שהעלויות שלו יכולות להשתנות בהתאם לצרכי הסרטון שעל הפרק. הפקת סרטי תדמית לעסקים היא טובה ויעילה יותר כאשר מעורב בסרטון קול רדיופוני ונעים. רצוי שיהיה אף קול מוכר שהצרכנים שלנו יוכלו לזהות קצת יותר בקלות. בנוסף ומומלץ מאוד, בצעו את ההקלטה באולפן מקצועי.
כאשר אתם מתכננים סרטון תדמית, המחיר הוא בהחלט נושא מרכזי. סביר להניח שיש לכם תקציב, אותו הגדרתם היטב. במקרים רבים התקציב עשוי להשפיע על מספר ימי הצילום. למסגרת התקציבית יש משמעות גם בשלב הפוסט-פרודקשן. תצטרכו להגדיר מראש כמה משמרות תקדישו לעריכת הוידאו. כמה שעות תשקיעו באריזה הגרפית של הסרט.