סרט על חברות

סרט על חברות, קלמנטינה הפקות סרטים

החלטתם לפנות את הזמן, את המשאבים ואת האנרגיות להפקת סרטון תדמית שיקדם את העסק. אתם יודעים אילו מוצרים או שירותים תרצו לשווק ומה המסרים הכלליים שלכם, אבל אתם לא לגמרי בטוחים מאיפה מתחילים או איזה סרט וידאו בכלל יתאים לצרכים לכם. הבשורה הטובה היא שיש דרך יעילה להתמודד עם האתגר הגדול הזה: ליווי מקצועי של חברת הפקות מיומנת ואיפיון מדויק של הסרטון האידאלי, שני אלה יחד יבטיחו לכם תוצאות מעולות וסרטון שישרת אתכם היטב בכל פלטפורמה שתבחרו, בדרך להשגת המטרות שלכם.

לצפייה בסרטונים:

סרטי תדמית: למי הם מיועדים?

כדי לתכנן סרטון תדמית איכותי ומקצועי אנחנו חייבים לאפיין בצורה ברורה ומדויקת את מטרות הסרטון, את המסרים העיקריים ובפרט את קהל היעד. למעשה, הסעיף האחרון הוא קריטי משום שהוא ישפיע על התסריט, על הפריימים שירכיבו את סרטון הווידאו ועל האופן שבו נבחר לספר את הסיפור שלכם. אם כן, זה הזמן לשאול את עצמכם למי אתם באמת פונים: ללקוחות קיימים או לקהל יעד חדש שעדיין לא מכיר אתכם? לילדים או להורים? סרטי תדמית לחברות? סרטוני תדמית לעמותות ובכלל, מה מאפיין את הקהל שלכם ואיך נכון לפנות אליו?

סרטון הסברה: איפה הוא משודר?

סרטי תדמית שונים יכולים להתאים למצבים שונים ובפרט הם יכולים להתאים לפלפטפורמות שונות. אם אתם מתכננים להציג סרטון במהלך כנס מקצועי, לצד הדוכן שלכם באירוע עסקי או בכלל ברשתות החברתיות כמו סרטוני תדמית ליוטיוב, סרטוני תדמית לפייסבוק או סרטוני תדמית לשיווק, בהחלט ייתכן שלכל ערוץ כזה יידרשו התאמות מיוחדות. לכן חשוב להגדיר מראש איפה ישודר הסרטון שלכם ומה באמת חשוב לכלול בו. למשל, אם הוא צפוי להיות מוצג בכנסים שונים ללא סאונד, רצוי לוותר על קריינות לטובת טקסטים וכתוביות על גבי הסרטון עצמו. אם אתם מתכננים לקחת את הקליפ המקצועי אתכם לפגישות עסקים בחו”ל, רצוי לתכנן סרטון תדמית באנגלית שיתאים לקהל היעד שלכם.

סרטוני תדמית לפייסבוק: מה המסר?

הזכרנו את הקריינות, וגם כאן מדובר בתחום מורכב שהעלויות שלו יכולות להשתנות בהתאם לצרכי הסרטון שעל הפרק. הפקת סרטי תדמית לעסקים היא טובה ויעילה יותר כאשר מעורב בסרטון קול רדיופוני ונעים, ורצוי שיהיה אף קול מוכר שהצרכנים שלנו יוכלו לזהות קצת יותר בקלות. בנוסף, גם אם מצאתם קריין מצוין למשימה חשוב לבצע את ההקלטה באולפן הקלטות מתאים, כדי שניתן יהיה לתקן בעיות וליקויים בתהליך ההקלטה.

ליטושים אחרונים: עריכת וידאו מקצועית

אחרי שבחרנו את אפיקי השיווק המרכזיים, בין אם מדובר בפייסבוק, ביוטיוב או בעמוד הנחיתה שלכם, הגיע הזמן להגדיר מסרים ברורים שנרצה להעביר. את המסרים חשוב לקבוע מראש, לפני שנבנה את הקונספט המרכזי ובוודאי לפני שנתחיל לכתוב את התסריט. כך נוכל להיות ממוקדים הרבה יותר ולהפנות את הזרקור אל הרעיונות החשובים ביותר. ייתכן שעדיף לשלב ראיונות עם לקוחות או עובדים, ואולי דווקא סרטון אנימציה יעשה את העבודה טוב יותר. כדי להכריע, מומלץ להגדיר צרכים ברורים ומסרים חדים ובשלב מוקדם ככל האפשר. זוהי הדרך להימנע מטעויות, ומעל לכל זוהי הדרך לייעל את תהליך העבודה ולפעול בצורה אחראית וטובה יותר כדי להפיק סרטי תדמית לחברות שמשקפים את המוצרים, את השירותים ואת היתרונות המרכזיים שיש לכם להציע.
סרטון תדמית מחיר ותקציב, כשאנחנו מתכננים סרטון תדמית מחיר הוא בהחלט נושא מרכזי, וסביר להניח שיש לכם תקציב שהוגדר היטב. במקרים רבים התקציב עשוי להשפיע, לדוגמה, על סוג הסרטון, הפקת סרטון אנימציה או עריכת וידאו מקצועית או על זמן העבודה (ימי הצילום ומספר המרואיינים).

עם הליווי המקצועי של צוות קלמנטינה הפקות סרטים תוכלו לבנות תוכנית עבודה המבוססת על התקציב שלכם ועל לוחות הזמנים שהגדרתם, ויחד נתכנן סרטון שיווקי ברמה הגבוהה ביותר, ובאיכות ללא פשרות. כשאנחנו מפיקים סרט על חברות אנחנו חייבים לדעת בדיוק לאן נרצה להגיע כדי שנוכל לסלול את הדרך לשם באופן אפקטיבי ומדויק. להפקת סרטי תדמית אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטי התקשרות בטופס בתחתית העמוד – או ליצור עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון 073-3744399.

קלמנטינה הפקות סרטים, מומחים בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים וסרטוני הדרכה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן