
דף הבית | הפקת סרטון אנימציה – להעביר את המסר באופן קצר וקולע
את מקומם של הטקסטים המייגעים ותמונות הסטילס, תופסים בשנים האחרונות סרטוני תדמית וסרטוני הסברה. הם פונים ישירות אל קהל היעד, מעוררים סקרנות ועניין, ומחזקים את המותג, את הערכים ואת המסרים העיקריים שלו. עם זאת, לא פעם עולה הדילמה באשר לסוג הסרטון האידאלי. המטרה אמנם ברורה – העברת מסרים באופן קצר, ממוקד ויעיל מאוד – אבל כיצד בוחרים את סוג הסרטון שיתאים לצרכים העסקיים שלכם?
כדי להגדיל את החשיפה, להגיע לקהל יעד רחב יותר ולקדם את המוצרים ואת השירותים שלנו, אנחנו צריכים להשקיע – ולא מעט. עם זאת, ברור לחלוטין שלכל מהלך יש השפעה רבה על ההצלחה שלנו. כדי לעשות את זה נכון נדרשת בחירה נכונה בפלטפורמה המתאימה לקידום התוכן שלנו, אנחנו צריכים לתכנן בקפידה כל מילה וכל קמפיין. כאשר אנחנו בוחרים להשקיע בהפקת סרטון תדמית אנימציה יש להחלטה הזו מחיר, אבל היא יכולה להתברר כהחלטה משתלמת במיוחד. זאת משום שלסרטוני אנימציה יש יתרונות מובהקים שהופכים אותם לכלי חיוני עבור כל עסק, עמותה, רשות מקומית או סטארט-אפ שמחפש משקיעים שיאמינו במוצר החדשני שלו.
הפקת סרטון אנימציה נחשבת לכלי שיווקי אפקטיבי מאוד, ויש לכך לא מעט סיבות. הדמויות המונפשות מנגישות מידע בצורה פשוטה ונוחה, ואילו התסריט המדויק מעביר בשתי דקות רעיונות שבכל תרחיש אחר יידרשו לנו לא מעט מאמרים ואלפי מילים כדי להציג באופן ברור. בנוסף, קליפ אנימציה יכול להפוך בקלות לעוד סרטון ויראלי שכובש את הרשת, ולשם כך אתם לא זקוקים לתקציב גבוה במיוחד. למעשה, סרטוני אנימציה דו-מימדיים יכולים לחסוך חלק ניכר מהעלות והם מאפשרים לנו להדגים את השימוש במוצר, את היתרונות שלו או את הפתרון שלו ללקוח.
נניח שהמוצר שלכם איננו מוחשי. בזמן שעסקים אחרים מוכרים ציוד טכנולוגי, גאדג'טים או רכבים, העסק שלכם מציע שירותי ביטוח, ייעוץ פיננסי או שירותי קידום אתרים. במקרה הזה אתם נדרשים למצוא דרך פשוטה ויצירתית להסביר ללקוח מה הוא מקבל, איך פועל השירות או מה תהליך העבודה. דרך סרטון תדמית אנימציה מותאם תוכלו להציג ללקוח שלכם את כל הנתונים המספריים ואת הפרטים הטכניים המשעממים ביותר – אבל בדרך שונה, ייחודית ומרעננת. במצב כזה תהיו בטוחים שהוא יישאר, יקשיב וגם יבין טוב יותר מה אתם רוצים לומר.
דרך נוספת להציג את המוצר שלכם, ולהעניק לו טאץ' ייחודי ונוצץ במיוחד, היא באמצעות סרטוני אנימציה תלת-מימדיים. אם הזכרנו את הסרטון הדו-מימדי הרי שעלות ההפקה כאן מעט יותר גבוהה, אבל גם התוצאה שמתקבלת מרשימה הרבה יותר. זוהי הדרך להעניק לדמויות המונפשות חיים חדשים, לאפשר להן לנוע באופן מוחשי במרחב ולהפוך לפרנזטוריות בלתי נשכחות של המותג. הצופה שלכם יישאב אל המסך, יקבל את המסרים המרכזיים וירצה לשמוע עוד על המוצרים ועל השירותים שלכם. הוא גם יזכור אתכם טוב יותר.
הפקת סרטון תדמית אפשרית בשלל דרכים אחרות, ובהחלט ניתן לשלב בין אנימציות מלהיבות לצילומי וידאו או תמונות ארכיון. כך או כך כדאי לזכור שלסרטון התדמית שלכם יש מטרה אחת עיקרית: הוא אמור לספק ללקוח את כל המידע החשוב ביותר, ולעשות זאת בצורה מעניינת ככל האפשר. ככל שהסרטון יתארך סביר להניח שהסבלנות של הצופים תיגמר, ולכן רצוי לזקק את המסרים, להתמקד בנושאים החשובים באמת ולתכנן סרטון אנימציה פשוט ואפקטיבי יותר.
צוות קלמנטינה הפקות סרטים, המנוסה בתכנון והפקת סרטי תדמית וסרטוני הדרכה, עריכת וידאו מקצועית ומגוון סרטי תדמית לחברות יסייעו לכם להגיע אל התוצאה המושלמת עבורכם בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם, ובכפוף לתקציב וללוחות הזמנים שתגדירו.