סרט תדמית בשילוב אנימציה מהווה חלק מקמפיין הסושיאל של רשת המזון "השניצליה", הפרושה בכל רחבי הארץ. סרטון תדמית זה תוכנן במטרה לסייע לרשת לאתר זכיינים פוטנציאליים חדשים, ובהתאם למטרה זו הצענו קונספט ייחודי המבטל את הצורך בקריינות מלווה. במקום זאת, הצבנו במרכז הסרטון את הזכיינים כדי שיציגו את איכויות הרשת ואת היתרונות שהיא מציעה לזכיינים, ויספקו תמונה אותנטית ואנושית מאוד שקל להתחבר אליה ולהזדהות עמה.
כדי להבטיח עריכה דינמית מאוד, אנחנו בקלמנטינה הפקות סרטים (קישור לדף הבית) פרשנו שתי מצלמות בכל אחד מהראיונות עם הזכיינים. בנוסף התקיימו צילומים בסניפים השונים כדי לאפשר שילוב מדויק בין סיפורי הזכיינים לבין המנות המשובחות של הרשת, חומרי הגלם הטריים והאווירה הייחודית שהיא מציעה. עדויות הזכיינים תורמים במידה רבה לחיזוק המותג ולמיצובה של רשת "השניצליה" כרשת מובילה המעניקה כלים מקצועיים וניהוליים חשובים לזכיינים בכל הסניפים.
בזכות העריכה הקצבית והשילוב בין אנימציה לראיונות, הצלחנו להעביר בסרטון תדמית זה את היתרונות הבולטים של המותג המוביל, והוא מציג תמונה ברורה ונגישה לקהל היעד.