דף הבית | סרטי תדמית לחברות
הפקת סרט תדמית לחברות ועסקים היא משימה מורכבת מאוד ויש לא מעט סיבות לכך. למעשה, האתגר מתחיל כבר בשלב הראשון. האם תבחרו בסרטון המשלב ראיונות עם לקוחות או בסרטון אנימציה? בהמשך תצטרכו לתכנן את הסרטון לפרטי פרטים. חשוב שתדעו בדיוק מה קורה בכל שניה בסרט. ואנשי מקצוע? כיצד נדע לבחור את הצלמים המיומנים ואת העורכים הטובים ביותר? בכל אופן, יש עוד הרבה אתגרים במהלך הדרך להפקת סרטון מושקע ויעיל. אבל בשביל זה אנחנו פה כדי לעזור לכם. בעבודה נכונה על פי כמה כללים ברורים תוכלו להפיק סרטונים לכל מטרה שיווקית. בין אם מדובר בסרטוני תדמית לפייסבוק, סרטוני תדמית ליוטיוב ולכל פלטרפורמה מרכזית אחרת.
סרט תדמית הוא כלי יעיל וחשוב לשיווק וקידום העסק. בין אם אתם מקדמים מוצר, שירות או מגייסים משקיעים לאפליקציה, בצעו תחקיר. זהו שלב חשוב, עשו אותו באופן יסודי ומעמיק ככל האפשר. סרטי תדמית לעסקים קטנים או גדולים אמורים להתמקד ביתרונות של העסק. סמנו לעצמכם את הערך שמספק המותג שלכם ללקוחות. זוהי גם דרך יעילה בה תוכלו לבדל את העסק שלכם. על ידי כך תעצימו את כוחו של המותג בשוק. אם כן, בשלב התחקיר הגדירו אילו מסרים תרצו להעביר בסרטון התדמית, ומיהו קהל היעד. קהל היעד יכול להיות לקוחות קצה, בעלי עסקים או משקיעים.
סביר שיש למוצר או העסק שלכם המון יתרונות. בהחלט אפשר להניח שהשירות שלכם מספק המון ערך ללקוחות. מצד שני, אם העמסתם מסרים רבים בסרטון, מן הסתם הוא עלול להתארך מאוד. יש מצב שתגיעו לסרט באורך של 10 דקות. מתי לאחרונה צפיתם בסרט תדמית מקצועי באורך כזה? הייתם נוטשים לפני שהיה מגיע לפואנטה. אז אנחנו מבינים שלא כדאי לפספס את המטרה, ומומלץ שנלך על סרט קצר וקולע. במקום להאריך במילים ולהעמיס במידע, סרטוני חברה או קליפ אנימציה חייבים להיות ממוקדים. אם תדעו מה בדיוק הלקוח רוצה לשמוע, יהיה לכם קל יותר להשיג את תשומת לבו. יותר מזה, מומלץ שתציגו זאת בסרטון בשלב מוקדם. דרך אגב, אם יש לכם סל מוצרים מגוון, שקלו מהלך רחב יותר. בהינתן תקציב, ובניית מהלך שיווקי מותאם, תוכלו להפיק מספר סרטונים. למשל סרטוני תדמית למוצרים שונים, או שירותים שונים.
אם יש לכם מוצר נהדר ולקוחות שבעי רצון שיכולים להעיד על היתרונות שלו, זה נהדר! במקום זאת, נצלו את הפלטפורמה שעומדת לרשותכם כדי להראות להם עד כמה המוצר מצוין באמצעות עדויות. שלבו בסרטון הסבר של העובדים או המנהלים. התרכזו בעיקר בהצגת האופן שבו המוצר פועל ומספק את המענה המתאים. כל אלה יחד יקדמו את המטרות שלכם בצורה טובה ויעילה הרבה יותר. הכלל הזה נכון בין אם מדובר בהפקת סרטי תדמית לחברות, סרטוני תדמית לעמותות או סרטוני תדמית לעיריות. על מנת להפיק סרט תדמית המותאם לצרכים שלכם, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בהפקת סרטי תדמית. אולפן סרטים מקצועי מאגד תחתיו את כל אנשי המקצוע המיומנים. במסגרת התקציב שלכם, הוא יפיק עבורכם קליפ מקדם מכירות, הצלחה מהסרטים!
הזכרנו קודם את היתרונות של המותג. אפשר בהחלט לשער שהמוצר או השירות פותחו כדי להציע פתרון לבעיה, למצוקה או לאתגר שעמו מתמודדים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. סרטוני אנימציה לעסקים וסרטוני תדמית לשיווק אמורים להציג באופן פשוט ונגיש את הבעיה שעל הפרק ואת הפיתרון. בדרך זאת, הסרטון ילכוד את תשומת ליבו של הצופה, וההזדהות תתרחש מיידית. כך גם, תסייעו בהצגת העסק שלכם כמותג אמין ומקצועי.