דף הבית / סרטי תדמית לחברות
הפקת סרטי תדמית לחברות היא משימה מורכבת מאוד, ויש לא מעט סיבות לכך. למעשה, האתגר מתחיל כבר בשלב הראשון, עם הניסיון לבחור בין סרטון המשלב ראיונות עם עובדים או לקוחות לבין סרטון אנימציה. אנחנו צריכים לתכנן את הסרטון לפרטי פרטים, לדעת בדיוק איך ייראה כל פריים, לבחור את הצלמים המיומנים ואת העורכים הטובים ביותר. עם זאת, בעבודה נכונה על פי כמה כללים ברורים תוכלו להפיק סרטוני תדמית לפייסבוק, סרטוני תדמית ליוטיוב ולכל פלטרפורמה מרכזית אחרת.
בין אם אתם מקדמים מוצר, שירות או רעיון שזקוק להשקעה לפני שתוכלו לפתח אותו לעומק, חשוב לבצע תחקיר יסודי ומעמיק ככל האפשר. סרטי תדמית לעסקים קטנים או גדולים אמורים להתמקד ביתרונות של העסק, בערך שמספק המוצר ללקוחות ובכוח של המותג בשוק. אם כן, בשלב התחקיר אנחנו צריכים להבין אילו מסרים נרצה להעביר, מי קהל היעד ומה הן הדרכים הטובות ביותר לספר את הסיפור שלכם.
יכול להיות שיש למוצר שלכם המון יתרונות, ובהחלט אפשר להניח שהשירות שלכם מספק המון ערך ללקוחות. מצד שני, סרטון של 10 דקות יחטיא את המטרה ויגרום לצופים לנטוש הרבה לפני שתגיעו אל הפואנטה. אז במקום להאריך במילים ולהעמיס במידע, סרטוני חברה או קליפ אנימציה חייבים להיות ממוקדים מאוד. אם נדע מה בדיוק הלקוח רוצה לשמוע יהיה לנו קל יותר להשיג את תשומת הלב שלו, ולעשות את זה בשלב מוקדם מאוד. דרך אגב, אם יש לכם סל מוצרים עשיר ומגוון, תמיד תוכלו להפיק מספר סרטוני תדמית למוצרים שונים, על פי הצורך, או להתמקד במותג ובעוצמה שלו מול המתחרים.
אם יש לכם מוצר נהדר ולקוחות שבעי רצון שיכולים להעיד על היתרונות שלו, ותרו על האפשרות לספר לצופים שלכם עד כמה המוצר טוב ונצלו את הפלטפורמה שעומדת לרשותכם כדי להראות להם עד כמה המוצר מצוין. עדויות של לקוחות, הסבר של העובדים או המנהלים ובעיקר צפייה באופן שבו המוצר פועל ומספק את המענה המתאים, כל אלה יחד יקדמו את המטרות שלכם בצורה טובה ויעילה הרבה יותר. הכלל הזה נכון בין אם מדובר בהפקת סרטי תדמית לחברות, סרטוני תדמית לעמותות או סרטוני תדמית לעיריות.
סרט תדמית לחברה – עם עובדי החברה, למרות שהחלופה הזו אולי נשמעת מפתה, שימוש בשחקנים מקצועיים הוא דווקא מהלך שעלול להסב הרבה יותר נזק מאשר תועלת. במקום להציב בפני המצלמה אנשים שאינם קשורים למותג ואינם מכירים אותו או את המוצרים שלכם, תנו לעובדים שלכם לספר ללקוחות שלכם מי אתם. אותנטיות וכנות תמיד זוכות להערכה מצד הצופים שלכם, בין אם מדובר במצגת למשקיעים או סרטוני תדמית לרופא שיניים.
הזכרנו קודם את היתרונות של המותג ואפשר בהחלט לשער שהמוצר או השירות פותחו כדי להציע פתרון לבעיה, למצוקה או לאתגר שעמו מתמודדים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. סרטוני אנימציה לעסקים וסרטוני תדמית לשיווק אחרים אמורים להציג באופן פשוט ונגיש את הבעיה שעל הפרק, זו שתאפשר לצופה להזדהות ותתפוס את תשומת לבו.
אל תפספסו את העדכונים החמים מקלמנטינה, הפקות סרטים