דף הבית | סרטוני תדמית
סרטוני תדמית
רמת התחרות השוררת כיום במרבית ענפי הפעילות במשק גבוהה ומאתגרת יותר מתמיד. בתי עסק שונים משקיעים משאבים רבים על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות. כיום משקיעה כל חברה חלק ניכר מתקציבה על שיווק ופרסום. רק בתוך עולם נרחב זה ישנם אינספור דרכים לפעול. סרטוני תדמית ואנימציה לעסקים עשויים להוות את אחד הכלים המשמעותיים של מערך השיווק והפרסום עבור כל עסק, ומכל תחום פעילות אפשרי. בקמפיין השיווקי שלכם סרטון תדמית איכותי יכול לשמש קטר מצוין. אז מה הם היתרונות של סרט תדמית שהופך אותו לכה יעיל?
יתרונות עיקריים של סרטון תדמית בשיווק וקידום העסק
בשנים האחרונות הפכו סרטי תדמית לעסקים לשיטת שיווק נפוצה ופופולארית ביותר. כיום הרשת מאפשרת הפצת סרטוני תדמית וסרטוני הדרכה ביעילות ובמהירות וכך להגיע לקהלי יעד נרחבים וחדשים. סרט תדמית מהווה כלי מצוין ואפקטיבי ביותר להעברת תוכן מורכב יחסית. וזה לא משנה אם מדובר בסרטון תדמית לעסק או סרטוני תדמית למכללות. הוא עושה זאת באופן חוויתי, ענייני, ברור ופשוט להבנה. באופן זה ניתן להציג ללקוחות הפוטנציאלים של החברה את שירותיה המקצועיים. לחשוף את המוצר החדש שפיתחתם, ולספר אודות המותג שלכם. תוכלו להסביר מדוע כדאי לעבוד עם בית העסק שבעלותכם ולקנות ממנו. את כל זה עושה סרטון תדמית בצורה ברורה, ישירה ובתוך פחות מדקה.
הפקת סרטון תדמית לעסק – חוויה מקרבת
סרט תדמית טוב מעניק ללקוחות הפוטנציאליים הצופים בו חוויה המקרבת אותו במידה רבה אל העסק שלנו ואל המוצר. הלקוח זוכה לראות במו עיניו כיצד נראה המוצר. מי הם האנשים המייצרים אותו עבורו. כיצד נראים משרדי החברה ואולמות הייצור. אנשים המבקרים בבית העסק וזוכים לסיור מודרך ומקיף בו, מרגישים קרובים יותר למותג ולצוות. במידת מה נוצר גם חיבור רגשי מסוים. חיבור אשר מעלה משמעותית את הסיכויים כי יבחרו לקנות מאותו עסק בעתיד.
הפקה מקצועית של סרטון תדמית מאפשרת לנו לערוך סיור וירטואלי לאינספור לקוחות פוטנציאליים. סוג של קליפ שיווקי מודרך ואופטימאלי בבית העסק. את הסיור ניתן להפיץ כעת ללא הגבלה ברחבי הרשת. כך ניתן להגיע עם סרטון תדמית לעסקים, המהווה כאמור סוג של סיור מצולם אולטימטיבי, לקהל רחב ביותר. מלבד אפקט ההיכרות והקרבה, ניתן לייצר בקרב הלקוח תחושת אמינות והיכרות עם המוצר או שירותי החברה ועובדיה. סרטי תדמית לחברות גורמים ללקוח להרגיש כאילו השתמש בעצמו במוצר. רגש זה משחק תפקיד משמעותי במסגרת קבלת החלטת הקנייה.
שכנעתם אותי, אני רוצה סרט תדמית! מאיפה מתחילים?
נהדר. בשלב הראשון, עוד לפני שאתם ניגשים לבקשת הצעת מחיר להפקת סרטון תדמית לעסק מחברת הפקה. כדאי להגדיר לעצמנו כמה דברים, שיערו לנו בהפקת סרט תדמית מוצלח.
- מהי המטרה של סרטון התדמית? האם תפקידו לספר על החברה, לשווק את מוצריה או להציג את שירותיה?
- תבדקו מה היתרון הבולט בחברה, בשירות או במוצר שאותו אתם רוצים להציג בפני הלקוח באמצעות סרט התדמית. סביב יתרון זה נבנה את הסיפור ונעביר את שאר המסרים השיווקיים.
- חשוב שתגדירו מי קהל היעד של הסרטון. בעלי מקצוע מסוימים או כלל הגולשים, לקוחות קיימים או קהל פוטנציאלי.
- באיזו פלטפורמה נשדר את הסרט? רשתות חברתיות, כנסים מקצועיים, באתר החברה או בשליחה בווטסאפ.
במידה ותרצו דעה מקצועית נוספת על מנת לדייק את מטרת הסרטון, המסרים השיווקיים ופלטפורמת השידור, אנחנו בקלמנטינה סרטים נשמח לעזור לכם. כך או אחרת לאחר שלב זה, הגיע העת לבחור חברת הפקת סרטי תדמית מקצועית ולצאת לדרך. כמובן שהדרך המתבקשת לעשות זאת היא באמצעות עבודה עם חברה בעלת ותק וניסיון בהפקת סרטוני תדמית. בית הפקות אשר הוכיח עצמו לאורך זמן. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.