דף הבית | סרטוני תדמית לפייסבוק
אפשר להניח שאתם מכירים את פייסבוק היטב. בין אם אתם מנהלים פרופיל פעיל ובין אם אתם שם רק כדי להציץ מפעם לפעם בפיד, ברור גם לכם שקשה להתחרות עם ההצלחה והפופולריות של הרשת החברתית הגדולה בעולם. אם אתם משוטטים בה באופן קבוע אתם גם מודעים ליתרון המשמעותי שמקבלים סרטי התדמית וסרטוני האנימציה. הם נהנים מחשיפה אורגנית משמעותית יותר ואלה גם הפוסטים שהגולשים נוטים לשתף בתדירות גבוהה יותר. עכשיו הגיע הזמן שגם העסק שלכם ייכנס אל הזירה, וזה הזמן להפיק סרטוני תדמית לעסקים פייסבוק.
סרטון תדמית עם מסר ברור, לפני שנתחיל לכתוב תסריט, לפתוח יומנים ולקבוע ימי צילום, חשוב לנו להבין מה אנחנו רוצים להגיד ולמה בכלל חשוב לנו להפיק סרטון תדמית. אם אתם רוצים לקדם מוצר מסוים, איזה פתרון הוא מציע ללקוחות שלכם ומה היתרונות שלו? אם יש לכם שירות מיוחד במינו, איך הוא תורם ללקוחות ומה חשוב להם לדעת עליו? אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה למותג, מה חשוב לכם שקהל היעד שלכם ידע? סרטון שיווקי שמיועד לרשתות החברתיות חייב להיות ממוקד מאוד כדי שתוכלו לנצל את המשאבים שלכם בצורה אופטימלית ולהשיג את היעדים שלכם, עם מינימום טעויות ומקסימום תועלת.
אחרי שליטשנו את המסרים אנחנו צריכים לנבור קצת יותר לעומק, ולהמשיך לשאלה החשובה הבאה. זהו השלב שבו אנחנו צריכים לדעת מי קהל היעד, למי אנחנו פונים ומה הדרך הנכונה לפנות אליו. למשל, אם הקהל שלכם מגוון ופונה גם ללקוחות בחו"ל, ייתכן שעדיף לכם להפיק סרטון תדמית באנגלית. אם אתם פונים ללקוחות מקומיים בטווח גילאים מסוים, רצוי להפיק סרטוני אנימציה שידברו בשפה שלהם וימשכו את תשומת לבם. עם ליווי מקצועי של צוות הפקה תוכלו להגדיר לפרטי פרטים מי הוא הקהל הזה – ואיזה סרטון יתאים לו.
האמת היא שכל עסק, כל מותג, כל אדם וגם כל גוף ציבורי או עמותה יכולים להיעזר בפייסבוק כדי לקדם מסרים, להגיע לקהל יעד רחב יותר ולגייס משאבים או משקיעים. סרטוני תדמית לעיריות מאפשרים לעירייה לתקשר עם התושבים, להזכיר את העשייה הרבה ולשתף בהישגים של מערכת החינוך או בפרויקט היוקרתי החדש בעיר. סרטוני תדמית לזכיינים יעודדו יזמים להצטרף לרשת ולהקים סניף חדש, ואילו סרטי תדמית לעמותות או סרטוני תדמית לחברות סטארט-אפ הם דרך מעולה לעודד תורמים ומשקיעים לתמוך בפעילות או בפרויקט מסוים, ולחולל שינוי. אתם רק צריכים לתכנן סרטון שיפנה לרגש של הצופים שלכם, ויניע אותם לפעולה.
אז נכון, אפשר למצוא ברשתות החברתיות סרטונים מאולתרים, כאלה שהופקו באמצעות טלפון נייד ועריכה בסיסית באמצעות אפליקציה חינמית. מצד שני, הפקת סרטוני תדמית לפייסבוק באופן מקצועי משנה לחלוטין את הכללים ומכניסה אתכם לליגה של הגדולים. זו ההזדמנות שלכם לשלוט במסר, להציג אותו בצורה ברורה, לדבר עם הלקוחות שלכם בצורה ישירה ולהגדיל את החשיפה שלכם – גם באופן אורגני וגם באמצעות קמפיינים ממומנים. עם כוחה של פייסבוק קשה להתווכח, וזה הזמן להצטרף למשחק עם הכלים הטובים ביותר שעומדים לרשותכם.