דף הבית | סרטוני תדמית לחברות סטארט אפ
נדמה שהישראלים הם יזמים מצוינים ואנשים יצירתיים להפליא. הם חולמים בגדול ומגשימים בענק. מזהים צרכים ואתגרים – ומחפשים להם פתרונות מדויקים. כך מוקמות עוד ועוד חברות סטארט אפ, שמאחוריהן יזמים סקרנים שרוצים לשנות את העולם. מדובר במסע מאתגר. ראשיתו בשלב הרעיון אי שם בפינת העבודה או ביחידת דיור בבית ההורים. ממשיך בגיוס משאבים ובהשגת המימון הדרוש כדי לאפשר לחלום הזה לצאת אל הפועל. בדרך הזו יש כלי נהדר שמייצר תוצאות מצוינות וכדאי לכם להכיר: סרטוני תדמית לחברות סטארט אפ, המציגים באופן ויזואלי וחדשני את הרעיונות והמוצרים הטובים ביותר.
אין ספק שעם סרטוני תדמית לחברות סטארט אפ ניתן להגיע לקהל יעד רחב ולכבוש את המטרות שהצבתם לעצמכם. עם זאת, יש כמה כללי זהב שיאפשרו לכם לעשות את זה נכון יותר, וחכם הרבה יותר. בשלב הראשון כדאי לזכור שסרטון תדמית צריך להיות קצר וממוקד, וההמלצה היא להגביל את זמן הסרטון לעד שתי דקות. אם תוכלו להעביר את המסרים שלכם בזמן קצר יותר, הרי זה משובח. בשלב שני צמצמו את המסרים שלכם והתמקדו בעיקר. נקו מהדרך את הפרטים הלא-מאוד-רלוונטיים או את הנתונים המעט-פחות-מעניינים. העבירו מסרים פשוטים, ברורים ורלוונטיים. בוודאי אם תרצו להשתמש בסרטון תדמית לא רק מול משקיעים פוטנציאליים אלא גם בתערוכות או בפגישות עם לקוחות.
כדי לייצר סרטוני תדמית לחברות סטארט אפ, ולעשות את זה חכם ונכון, חשוב לשאלות את השאלות המרכזיות. אלה שיכולות להשפיע על התוצאה הסופית. חברת ההפקות המקצועית תדע למקד אתכם. היא שם כדי לאפשר לכם להרכיב את הפאזל ולקבל תוצאה מושלמת שנכונה לצרכים שלכם. לקהל היעד ולמטרות שהגדרתם. אם כן, בשלב זה הקפידו לבחור מסרים ברורים, זהו את הקהל שלכם במדויק והיכנסו לפרטים עד כמה שתוכלו. שימו לב גם למתחרים שלכם, למוצרים שהם מציעים ולכלים השיווקיים בהם הם משתמשים. זכרו להעניק מקום של כבוד גם לפלטפורמות שבהן אתם מתכננים להשתמש. למשל, הצגת מצגת למשקיעים – ועד לשיתוף הסרטון ברשתות החברתיות או בתערוכה למשל.
אם אתם לא ממש בטוחים איך מדייקים את המסרים, מפלחים את קהל היעד ומתכננים תסריט שנון וקריינות איכותית, יש לנו בשורה מצוינת עבורכם. אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר יחסכו לכם את כל הדילמות הללו, ובתהליך עבודה פורה ויצירתי יסייעו לכם למצוא את התשובות ולדייק את המסרים שלכם. זוהי ההזדמנות שלכם לבנות תסריט חכם, לתכנן את ימי הצילום בקפידה, לבנות סטוריבורד מנצח ולערוך סרטון אנימציה (אם תבחרו בכך) תוך שאתם נהנים משירות מעולה ומתוצאות ברמה הגבוהה ביותר. כך תקבלו הפקת סרטון תדמית (קישור לדף הפקת סרטון תדמית) שעונה על כל הצרכים שהגדרתם, משרת אתכם במגוון רחב של פלטפורמות ומאפשר לכם להעביר מסרים ברורים וחדים, בדיוק למי שאמור לקלוט אותם.