דף הבית | סרטוני תדמית הייטק
חברות הייטק קטנות וגדולות, כולן זקוקות לכלים שיווקיים יעילים שיאפשרו להן להשיג את המטרות שלהן. בין אם הן מתכננות סבב גיוס ופגישות עם משקיעים ובין אם הן משיקות מוצר חדש או שירות שהלקוחות שלהן פשוט חייבים להכיר, סרטוני תדמית הייטק הם אמצעים חיוניים שעוזרים לנו לעשות את זה נכון. השאלה היא איזה סרטון תדמית נכון לכם, איך תעבירו את המסרים המרכזיים שלכם בצורה הטובה ביותר, ובכלל – האם אפשר לעשות את זה לבד או רק עם צוות הפקה, מצלמות מתקדמות ועריכת וידאו מקצועית?
לפני שנוכל לבחור את הקונספט, לכתוב את התסריט או לתכנן את ימי הצילום הדרושים לנו, סרטון הסברה מקצועי ואיכותי מחייב תחקיר יסודי ומעמיק. בחלק מהמקרים ניתן להשלים את התחקיר בזמן קצר יותר ובמקרים אחרים יידרש מחקר יסודי הרבה יותר. באופן טבעי גם המחיר תלוי במורכבות התחקיר, כאשר תחקיר פשוט יעלה כמה מאות שקלים לכל היותר, בעוד עבודה מאתגרת וממושכת יותר תעלה קצת יותר. מה שבטוח הוא שעם המידע השלם והנכון נוכל לתכנן סרטון תדמית לעסקים ברמה גבוהה הרבה יותר.
חברות שונות זקוקות לסרטוני תדמית לחברות מסוגים שונים, בעיקר משום שיש להן מטרות ייחודיות ונפרדות. אחת הסיבות הנפוצות להפקת סרטון תדמית היא ההכנה לגיוס משאבים, וכדי להשיג את המטרה הזו מתכננים היזמים מצגת למשקיעים או סרטי תדמית לעסקים הפוטנציאליים. המצגת הזו אמורה להיות אפקטיבית ומדויקת מאוד, ובמקום לתאר ולספר על הרעיון הגדול שלכם – כדאי להציג בפני המשקיעים עם חשבון הבנק המנופח ומעט הסבלנות מה המוצר שלכם עושה, איך הוא עובד ולמה מומלץ להשקיע בו. השילוב בין אנימציות והדמיות, ראיונות וקריינות מקצועית, זהו בדיוק השילוב שיבטיח לכם הפצה נכונה של כל המסרים שלכם, הפקת סרטון תדמית איכותי יעלה את הסיכוי שלכם להצליח.
אם המוצר שלכם מוכן לצאת לאוויר העולם, הגיע הזמן לחשוף אותו בפני קהל היעד שלכם. רק אתם יודעים מי הוא אותו קהל, מה מאפיין אותו ואיך נכון לדבר אליו, ואלה בדיוק השאלות שחשוב לשאול לפני שמפיקים סרטון מוצר לקמפיין סושיאל, ליוטיוב או לכנסים מקצועיים. סרטוני תדמית הייטק יכולים להתמקד במותג עצמו, אבל לרוב נעדיף להתמקד במוצרים – ובפרט במוצר אחד מרכזי. סיפורו של המוצר הוא זה שיקבל את מלוא תשומת הלב, ודרך סרטון שיווקי נציג את הטכנולוגיה המיוחדת, את היתרונות של המוצר, את אופן השימוש בו, את הבעיה שהוא מנסה לפתור ואת הדרך שבה הוא עושה זאת.
מאחר ואתם רוצים לשדר רצינות, מקצועיות ומחויבות, התכנון המדויק של הסרטון והליווי של אנשי הפקה מיומנים בכל שלבי תהליך הם נושאים מהותיים מאוד. רבים מבעלי העסקים מעדיפים לחסוך בעלויות ולחפש פתרונות זולים יותר, מצילום באמצעות מצלמת וידאו פשוטה ועד לעריכת תמונות וקטעי ארכיון דרך תוכנת עריכה חינמית עם ביצועים מאכזבים במיוחד. המשקיעים שלכם בוודאי לא יתרשמו מעבודה מרושלת כל כך, וגם הלקוחות לא ימהרו לרכוש מוצר שנראה כי לא הושקעה בו מחשבה רבה. סרטי תדמית עם קונספט ברור, תסריט שנכתב על ידי קופירייטר מנוסה וצוות הפקה שאחראי על הצילום והעריכה, הוא כבר סיפור אחר לגמרי.
כפי שראינו, יש המון סיבות נהדרות לתכנן סרטוני תדמית הייטק, בין אם הם מיועדים להשקת מוצר חדש, להגדלת החשיפה של המותג, לגיוס משקיעים או לצרכי מיתוג. עם זאת, כדאי לוודא שאתם יודעים מה המסרים המרכזיים שלכם ומה היא הדרך האידאלית להפיץ אותם לקהל המטרה שלכם. צוות קלמנטינה הפקות סרטים יעזור לכם בכל שלבי התהליך הזה, מבחירת הקונספט ועד לליטושים האחרונים, לקטעי המוזיקה ולהקלטת הקריינות. הניסיון והמקצועיות, הליווי האישי והשירות שתקבלו מחברי ההפקה מהצעד הראשון ועד לרגע שבו יהיה לכם סרטון הסברה או סרטון הדרכה מרשים ומוכן. הם אלה שעושים את ההבדל ומעניקים לכם את הסרטון השיווקי היעיל ביותר. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר עכשיו להפקת סרטוני תדמית והפקת סרטוני אנימציה, ונשמח לעזור לכם באמצעות טלפון מס': 077-9966221 או על ידי השארת פרטים בטופס המופיע בתחתית העמוד.