דף הבית | כמה זמן באמת צופים בסרט תדמית לעסק?
אם יש טעות אחת נפוצה שרבים מבעלי העסקים עושים בהפקת סרטוני תדמית וסרטון הסברה, הבחירה בסרטון תדמית ארוך ומייגע היא בוודאי הטעות הזו. אז נכון, יש לכם המון דברים טובים להגיד, המוצרים שלכם מדהימים ובאופן כללי אתם בטוחים שהמותג שלכם הוא זה שהלקוחות שלכם תמיד חיכו לו. אלא שבצד השני של המסך יושבים לרוב אנשים עסוקים למדי, והם מצפים לקבל מידע מדויק ופשוט ככל האפשר. אין להם זמן מיותר ואם הם בכל זאת מקדישים לכם דקה או שתיים, רצוי שתנצלו אותן כמו שצריך. האמת הפשוטה היא שגם הלקוחות שלנו מוצפים במידע, בדיוק כמונו, וסביר להניח שיש לנו לא מעט מתחרים שרוצים להשיג את תשומת הלב שלהם. זוהי הסיבה לכך שלרוב, הם יעניקו לנו חצי דקה של חסד בניסיון להבין האם אנחנו רלוונטיים ועד כמה המוצר או השירות שלנו יעזור להם. כדי להשיג את המטרה באמצעות סרטוני תדמית הזו אנחנו צריכים להיות מדויקים מאוד, לכבוש את לב הצופים כבר בשניות הראשונות ולגרום להם להישאר. פניה לרגש וזיהוי הבעיה שמטרידה אותם הם הצעדים הראשונים שלנו בדרך לשם.
מאחר ואין לנו זמן עודף, חשוב להגדיר במדויק את המסרים שלנו, כדי שנוכל להציע בתוך פחות מדקה לא רק אבחון מדויק למצוקה של הלקוח – אלא מענה מושלם. אם אנחנו מקדמים אפליקציה חדשה נתחיל מהבעיה של הלקוח ונראה איך האפליקציה הייחודית אכן מספקת את המענה המבוקש, ואם יש לנו שירות מופלא שישדרג את איכות החיים שלו, נציג את השינוי ואת הדרך ליצירתו. סרטון שיווקי אפקטיבי ידגים את השימוש במוצר, את היתרונות שלו ואת הסיבות לקנות אותו כאן ועכשיו.
אז כמה זמן באמת צופים בסרט תדמית לעסק? התשובה היא שתי דקות לכל היותר, ובמקרים רבים הסבלנות של הלקוחות עשויה לפקוע מוקדם יותר. לכן מומלץ לעבוד עם חברת הפקות סרטי תדמית מקצועית ומנוסה, שתסייע לכם במיקוד ובדיוק כל המסרים שלכם. גם אם נדמה לכם שאתם פשוט חייבים לספר מתי הקמתם את העסק, למה זה קרה ועד כמה אתם מאושרים מההחלטה הזו, את הלקוחות שלכם מעניינים שני נושאים בלבד: הבעיה שמציקה להם והפתרון שיש לכם להציע. איכות, ניסיון ואפילו מחיר – כל אלה הם נושאים חשובים אבל הם בוודאי לא המרכזיים, ואם תפנו ישירות ללקוחות, תדברו אליהם בגובה העיניים ותתמקדו בהם, תשפרו את הסיכויים שלכם להצליח, ואת הסיכוי שהלקוח יצור קשר או ירכוש את המוצר.
חשוב להדגיש כי אין הבדלים מהותי בין משך זמן אידאלי לסרטון תדמית לחברות קטנות לבין זה שישמש עסקים גדולים, סרטוני תדמית לעמותות ואפילו סרטוני תדמית לעיריות. אז נכון, כשאנחנו מסכמים את הפעילות השנתית ומציגים בפני תושבי העיר את הפרויקטים הגדולים והרפורמות ששינו את חייהם, גם סרטון הסברה ארוך יותר יתקבל בברכה. בהנחה שאתם רוצים לקדם מוצר, שירות או רעיון, רצוי לוותר על הסיפורים המפרכים, על העלילות המורכבות ועל התוספות המיותרות שאולי מוסיפות לכם זמן אוויר – אבל נוגסות בסבלנות של הלקוחות.