סרטון תדמית באנגלית

בהנחה שהמוצר שלכם מתאים לא רק לקהל הישראלי אלא גם לשוק הבינלאומי, סרטון תדמית באנגלית הוא ללא ספק צעד מתבקש. היום, כשאנחנו משווקים במגוון רחב של פלטפורמות, מגיעים לקהלי יעד רחבים ומחפשים משקיעים שנמצאים הרחק מגבולות ישראל, את המסרים שלנו אנחנו חייבים לדייק – ולא רק בשפה העברית. כך אפשר להרחיב את הפעילות העסקית ולראות את העסק צומח, אבל כדי לעשות את זה נכון אנחנו חייבים להפיק סרטוני תדמית באנגלית שיותאמו היטב לקהל, לתרבות ולשפה.

סרטוני תדמית נבחרים באנגלית של קלמנטינה

הפקת סרטוני תדמית לחברות בינלאומיות
נגן וידאו אודות הפקת סרטוני תדמית לחברות בינלאומיות
סרטון תדמית באנגלית עבור חברת ההיי-טק Future Police, הפקות סרטים
נגן וידאו אודות סרטון תדמית באנגלית עבור חברת ההיי-טק Future Police, הפקות סרטים
הפקת סרטוני תדמית באנגלית
נגן וידאו
סרטון תדמית שיווקי לחברה בינלאומית
נגן וידאו אודות סרטון תדמית שיווקי לחברה בינלאומית
נגן וידאו
נגן וידאו

סרט תדמית או קליפ אנימציה – רק באנגלית

על אף שהמותג שלכם צבוע באופן ברור בכחול ולבן, סרטון שיווקי או סרטון ויראלי באנגלית חייבים להתאים היטב לשפתו של קהל היעד שלכם. הלוגו, הכותרות והטקסטים שיופיע על גבי המסך, כולם חייבים לעבור תרגום מקצועי ואיכותי כדי לאפשר לצופים לקבל את כל המידע הדרוש להם. אתם יכולים לבחור בכל דרך שיכולה להתאים לקהל המטרה שלכם, מהפקת סרטוני אנימציה מצחיקים ועד סרטון הסברה המשלב ראיונות עם אנשי מקצוע ומומחים, אבל באנגלית בלבד.

סרטוני הדרכה והסברה – עם קריינות מתאימה

צילומים רבים יכולים לשמש הן להפקת סרטון תדמית באנגלית והן להפקת סרטי תדמית בעברית אבל הקריינות שתלווה את ההפקה שלכם תהיה באנגלית מצוחצחת ומלוטשת בלבד. יכול להיות שהאנגלית שלכם נהדרת ובבחינת הבגרות קיבלתם 98, אבל המבטא הישראלי שלכם בכל זאת בולט ויש בכל זאת כמה מטבעות לשון שאתם לא מכירים או ניואנסים קטנים בדקדוק שהספקתם לשכוח מאז כיתה י"ב. אם כן, לצורך הפקת סרטון שיווקי או הסברתי מומלץ לגייס קריין מיומן שאנגלית היא שפת האם שלו. התוצאה תהיה טובה הרבה יותר.

תסריט להפקת סרטוני אנימציה ותדמית

כללי המשחק המרכזיים זהים בכל שפה, בכל מדינה ולכל קהל יעד. אם כן, זה באמת לא משנה אם אתם משווקים מוצרים ושירותים ללקוחות בישראל, בבריטניה או בארה"ב, יש בכל זאת מסגרת כללית שבתוכה חשוב להישאר. למשל, כל לקוח רוצה להבין איך המוצר שלכם עוזר לו ומה בדיוק התועלת שיקבל בזכות השירות שאתם מציעים. סרטון שיווקי אפקטיבי יתחיל דווקא מהבעיה הזו בדיוק רגע לפני שנפאר את המוצר, נסביר איך הוא עובד ונדגים ללקוח עד כמה הוא מועיל לצרכיו האישיים. אז לפני שאתם מפיקים סרטון תדמית מכל סוג שהוא, ודאו שאתם יודעים מה הם המסרים העיקריים שהלקוח שלכם רוצה לקבל, ואת התסריט שלכם תכננו בהתאם. כדי להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בצורה הטובה ביותר, להעביר אליהם מסרים ברורים ולהניע אותם לפעולה המבוקשת, חשוב להכיר היטב את הקהל שאליו אתם פונים. חברת הפקות מקצועית תסייע לכם בניתוח המעמיק הזה, תשאל את כל השאלות המרכזיות ותאפשר לכם לתכנן את הסרטון האידאלי למטרות וללקוחת שלכם. עם הניסיון הרב של צוות קלמנטינה הפקות סרטים נוכל לבנות תסריט מצוין, לקבוע את תוכנית העבודה ולשמור גם על גבולות התקציב שהגדרתם בדרך להשגת היעדים שלכם. זוהי הדרך ליצור סרטון תדמית ברמה גבוהה באמת, זה שישרת אתכם נאמנה ברשתות החברתיות, בכנסים מקצועיים בכל העולם ובמגוון הערוצים שעומדים היום לרשותכם. בשוק דינאמי ותחרותי כמו זה שבו אנחנו פועלים היום, הזמן בהחלט קצר וזה הרגע להתחיל לפעול כדי להשיג את המטרות שלכם.

כדי לצאת לדרך אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר קלמנטינה הפקות סרטים בטלפון מספר: 077-9966221 או למלא טופס התקשרות המופיע מטה. אנו נחזור אליכם בהקדם עם יצירתיות וחיוך.

דילוג לתוכן