סרטון שיווקי

סרטון שיווקי, קלמנטינה הפקות סרטים

אתם רוצים לספר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מה אתם עושים, לקדם מוצר ייחודי או להסביר להם על השירות המצוין שלכם. אלא שלא תמיד ברור מה הדרך הנכונה והיעילה ביותר לעשות את זה. מאמר או כתבת יח”צ יכולים להועיל בהחלט, אבל סרטון שיווקי ממוקד ואפקטיבי ישיג את התוצאה בקלות רבה יותר. זוהי הדרך להגיע לקהל היעד שלכם, לספר לו מי אתם ולמשוך את תשומת הלב שלו. זה גם לא מסובך כמו שנדמה לכם. סרטון הסברה עם תסריט ממוקד, בתור התחלה, סרטון הסברה איכותי הוא סרטון ממוקד מאוד, שתוכנן בקפידה ומבוסס על תסריט קצר וברור. כדי לבנות תסריט ברמה גבוהה חשוב להבין מה המסרים העיקריים שלכם, למי אתם פונים ואיך נכון לפנות אליו, ורצוי שיהיה זורם וקליל ככל האפשר. גם אם התחום שלכם מורכב במיוחד, נסו לפשט את המידע ולדבר לקהל שלכם בגובה העיניים. עם תסריט מלוטש ומדויק יהיה לכם גם קל יותר בהמשך התהליך.

לצפייה בסרטונים:

הפקת סרטון אנימציה שיתאים לקהל היעד

אם הזכרנו את חשיבות התסריט המתאים לקהל שלכם, כדאי להבין קצת יותר לעומק מי הוא הקהל הזה – ומה באמת מאפיין אותו. למעשה, גם אם יש לכם מגוון רחב של קהלים, ייתכן שעדיף יהיה לתכנן סרטוני אנימציה בשלל גרסאות המותאמות למגוון הקבוצות הרלוונטיות, לרבות גרסאות באנגלית או תסריטים ייחודיים לאוכלוסיות שונות. אם כן, נסו להבין מה טווח הגילאים של הצופים אליהם תרצו להגיע, מה תחום העיסוק או ההשכלה שלהם, מה מצבם המשפחתי או מיקומם הגיאוגרפי, וכל פרט נוסף שיכול לסייע בהרכבת פרופיל מדויק ונכון.

סרטון חברה לא מספר – הוא מציג

על פניו, יש דרך פשוטה למדי להציג מסר: אתם יכולים להציב מנחה בפני המסך ולאפשר לו לדבר במשך שתי דקות שלמות על המוצר, על השירות או על הרעיון שלכם. סביר להניח שבשלב מסוים הקהל שלכם יאבד סבלנות, ולא בטוח שהצופים ישרדו עד להופעת כתובית הסיום. לכן, כשאתם מתכננים סרטון תדמית לחברה או סרטון תדמית לעמותות רצוי להציג את המסר שלכם, ולא לדבר עליו. אם חשובה לכם נוכחותו של מנחה שלבו גם אנימציה והדמיות על גבי המסך כדי להפוך את הסרטון לדינאמי ונגיש יותר, ובמקום לספר סיפור פשוט הציגו דמויות (מונפשות או לא בהתאם להעדפות שלכם) ותנו להן להציג את המסרים העיקריים שלכם.

סרטוני תדמית לפייסבוק מציגים בעיה ופתרון

הלקוחות שלכם רוצים להבין מה אתם באמת רוצים להגיד להם, ובעיקר איך אתם יכולים לעזור להם להתמודד עם בעיה כזו או אחרת. הפקת סרטוני תדמית לעסקים קטנים וגדולים מחייבת הגדרה ברורה של בעיה ופתרון, ובשניהם כדאי להתמקד. אם הצופה יזדהה עם המצוקה המתוארת הוא יישאר כדי לשמוע עוד, ואם נציע לו מענה אמיתי יש סיכוי לא רע שנעודד אותו לעשות מעשה.

סרטון שיווקי שמניע לפעולה – קלמנטינה, הפקות סרטים

אחרי כל המאמצים הללו אנחנו רוצים לראות תוצאות בשטח, והבחירה בחברת הפקות שתבצע עריכת סרטונים מקצועית היא בחירה שנועדה לעודד את הלקוחות שלנו להתקשר, לקנות, להיכנס אל האתר או להירשם לקבלת מידע נוסף. כדי שהצופים שלנו ידעו מה הם אמורים לעשות, חשוב להוביל אותם אל הפעולה המיוחלת ולעודד אותם להרים את הטלפון או להוריד את האפליקציה, ורצוי להנחות אותם כדי להקל עליהם את המלאכה. צוות קלמנטינה הפקות סרטים יסייע לכם בכל צד בתהליך ההפקה, וזו ההזדמנות שלכם לעשות את זה נכון. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 077-9966221 או להשאיר את פרטיכם האישית בטופס בתחתית העמוד.

קלמנטינה הפקות סרטים, מומחים בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים וסרטוני הדרכה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן