דף הבית | סרטון שיווקי קצר – למה צריך אותו?
היום כבר ברור לחלוטין שמדובר באחד הכלים השיווקיים היעילים והחשובים ביותר. עסקים רבים משקיעים תקציבים משמעותיים ביצירת סרטונים שיווקיים קצרים וממוקדים, ובקידום סרטוני תדמית בפלטפורמות הרבות שעומדות לרשותם. אז למה זה חשוב גם לעסק שלך?
המטרה המרכזית של סרטוני הווידאו קצרים היא לחשוף את המותג, מוצר ספציפי או שירות מתקדם. למעשה, באמצעות סרטון שיווקי קצר אפשר להציג את החברה, להראות ללקוחות את היכולות שלה ובעיקר להדגים את היתרונות הנלווים לשימוש בשירותים ובמוצרים שלה. זוהי הצגה ממוקדת ואיכותית מאוד שתלווה את העסק במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ובערוצים רבים אחרים, כמו יוטיוב.
בין אם אתם מקדמים חנות וירטואלית או רכישת מוצרים אוף ליין, הסרטון השיווקי יכול לקצר את תהליך המכירה ולייעל את העבודה. כך ניתן לשלב את הסרטון בקמפיין שיווקי בגוגל או ברשתות החברתיות, ולהוביל את הגולשים מהצפייה בסרטון אל עמוד המכירה שלכם. תוכלו גם לעודד אותם להגיע אל החנות או אל בית העסק, כדי לרכוש את המוצרים או את השירותים שיש לכם להציע. בהשוואה לטקסטים ולתמונות – הסרטון נחשב לכלי יעיל יותר, שנהנה מחשיפה גדולה הרבה יותר.
בנוסף לשימוש בסרטונים הקצרים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, יש להם מקום של כבוד בכנסים מקצועיים, על המסכים הפזורים ברחבי המשרדים וגם באולמות התצוגה. כך הם ממשיכים להציג את המותג, לספר את סיפורו, לשקף את היתרונות שהוא מציע ואת התועלת שלו לכל לקוח ולקוחה. בדרך זו תוכלו להגיע ללקוחות חדשים בירידים ובמפגשי נטוורקינג, לסקרן את הלקוחות הפוטנציאליים בזמן שהם ממתינים לקבלת שירות ואף לסייע בתהליכי גיוס עובדים או גיוס משאבים.
בסופו של יום המטרה המרכזית שלכם היא למכור, וכמה שיותר. המהלכים השיווקיים השונים נועדו למען המטרה הזו בדיוק, ואתם שואפים להמיר את הגולשים הסקרנים ללקוחות משלמים. סרטון שיווקי יגדיל את שיעורי ההמרה הללו, משום שהוא מגדיל את רמת המעורבות של הצופים בו, יוצר רגש ומניע לפעולה יותר מכל תמונה מלוטשת או טקסט שנון. עם חברת הפקות מקצועית ועתירת ניסיון תוכלו גם לתכנן את הסרטון תדמית המנצח שלכם, זה שעובד בשבילכם ומייצר הרבה יותר פניות, ובאופן טבעי גם יותר עסקאות.