סרטון ויראלי

כולם רוצים להפיק סרטון ויראלי שישבור את הרשת. הם רוצים ליצור קליפ שכולם ידברו עליו, ורצוי שכולם גם ירצו לשתף אותו ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ. הבעיה היא שלא תמיד אפשר לדעת מראש מה יעבוד ומה לא, אבל יש כמה וכמה דרכים נהדרות לשפר את הסיכויים ולקדם את העסק, את המוצר או את עצמכם באמצעות סרטון אנימציה או קליפ עובדים קצר. סרטון ויראלי גם בלי סלבס, למרות שאולי נדמה לכם שאתם פשוט חייבים ידוען עם עשרות אלפי עוקבים, האמת היא שזה לא לגמרי נכון. ההיסטוריה (הלא רחוקה) מלאה בקטעי וידאו קצרים ומוצלחים שעברו בכל קבוצות הווטסאפ ולא הופיע בהם אף פליט ריאליטי, שחקן מקצועי או קומיקאי. במקום להשקיע בגיוס סלבס בעלויות מופרכות כדאי להשקיע את האנרגיות ואת המשאבים בתכנון קונספט ייחודי, בליטוש התסריט ובבחירת אנשי המקצוע שיערכו את הסרטון בצורה טובה יותר.

לצפייה בסרטונים:

סרטון שיווקי אבל לא מתאמץ

אם אתם רוצים לקדם מוצר או שירות אתם יכולים להפיק סרטון שיווקי קלאסי, אבל אם אפשר לחשוב מחוץ לקופסה ולזרוק לתערובת טוויסט בלתי צפוי, הסיכוי שתגיע לקהל יעד רחב יותר רק עולה. זוויות צילום מיוחדות, הומור עצמי או שילוב של אנימציה מקורית, כל אלה ישדרגו את התוצאה הסופית ויבטיחו לכם סרטון תדמית שיהיה קשה לעמוד בפניו. אתם לא חייבים להמציא נושא בלתי רגיל, אתם רק צריכים למצוא דרך שונה לדבר עליו.

סרטון הסברה קצר וממוקד

אם יש משהו שיכול להפריע לכם בדרך להשגת המטרה, זה אורך הסרטון. לרובנו אין זמן פנוי או עודף סבלנות, ואנחנו מעדיפים לקבל את המידע בצורה פשוטה יותר. אז במקום למרוח את הזמן נסו להגיע אל הפאנץ' קצת יותר מוקדם. הכלל הזה נכון גם כשאתם מפיקים סרטון אנימציה הומוריסטי וגם כשאתם מציגים נושא חשוב בדרך מקורית ושונה. סרטון של דקה עד שתיים מספיק, וכל דקת אוויר מעבר רק תפגע בסיכויי ההצלחה שלכם.

סרטון ויראלי מכבד גם טרנדים

בכל רגע נתון יש לא מעט טרנדים, בכל תחום אפשרי, ובמקום להתכחש אליהם זה בדיוק הזמן לאמץ אותם. סרטון שיווקי טוב הוא זה ש"רוכב" על הגל, רק בלי לשעמם אף אחד. אם כולם מדברים על נושא מסוים (כמו "משחקי הכס" או שיר שאי אפשר להפסיק לפזם), מצאו את הדרך שלכם לשלב את הנושא הזה גם בסרטון שלכם. בקיצור, נצלו את המומנטום ועשו את זה בחוכמה – עם הטאץ' האישי שלכם.
סרטון מוצלח פונה לרגש של הצופה, כשאנחנו מתחברים למסר או לרעיון והרגש שלנו מתחיל לעבוד, גובר הסיכוי שנרצה לשתף את הסרטון, לשלוח אותו לחברים ולדבר עליו ברשתות החברתיות. אם כן, זה באמת לא משנה אם אתם מייצרים סרטון הסברה לשימוש במוצר, סרטון הדרכה לשימוש במוצר או סרטוני תדמית לעמותות שיעודד גיוס תרומות, אלא איך אתם עושים את זה ואיזה רגש אתם מפעילים. סרטון תדמית שיצליח לרגש את הצופים או להצחיק אותם, הוא סרטון שהם ירצו להראות גם לחברים שלהם.

סרטון ויראלי ברמה גבוהה – קלמנטינה הפקות סרטים

נכון, אפשר אולי למצוא כמה סרטונים שהפכו לוויראליים למרות שצולמו דרך הסמארטפון, אבל לרוב זה לא ממש קורה, ולמותג שלכם מגיע הרבה יותר מזה. צילום מקצועי, עריכת וידאו מקצועית ואיכותית והפקה ברמה הגבוהה ביותר, כל אלה אלה יחד יספקו תוצאה מרשימה שגם הצופים שלכם יאהבו. עם הליווי המקצועי של צוות קלמנטינה הפקות סרטים תעשו את זה בצורה הטובה ביותר. אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס בתחתית העמוד או ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966221.

שיתוף העמוד:

נושאים בתחום:

קלמנטינה הפקות סרטים, מומחים בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים וסרטוני הדרכה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן