דף הבית | הפקת סרטון תדמית – מגדירים מטרות
הם מככבים ברשתות החברתיות, על מסכי התצוגה בכנסים המקצועיים וכמובן גם באתר האינטרנט שלכם. את סרטי התדמית בוודאי אין צורך להציג, והיום כבר מדובר בכלי שיווקי שכל בעל עסק מבין את החשיבות הרבה שלו, ואת היתרונות שיש לו להציע. אז מאיפה מתחילים ואיך עושים את זה נכון?
חשוב לזכור כי סרטי תדמית ופרסום יכולים לשרת שורה ארוכה של מטרות ויעדים, וכל עסק קטן או ארגון גדול חייב לקבוע את היעדים הללו מוקדם ככל האפשר. עסקים שונים עשויים להתמקד בהגדלת החשיפה למותג, אחרים יציבו את הזרקור מעל המוצרים שהם מציעים והתועלות שלהם עבור הלקוח. יש מי שמעוניין להפיק סרטון שישרת אותו בעיקר ברשתות החברתיות או באתר האינטרנט, ומי שמתכנן דווקא סרטון תדמית שיופיע על גבי המסכים במשרד אבל גם בכנסים ובתערוכות. יזמים ישתמשו בסרטוני תדמית כדי לגייס משאבים, עסקים עשויים להתמקד בגיוס עובדים. במילים אחרות, הקליפ שתפיקו יכול להתאים לכל צורך ולכל מטרה, ולכן חשוב להבין מראש מה אתם באמת רוצים להשיג, ומה הייתם רוצים שהצופים שלכם יקלטו במהלך הצפייה.
רגע לפני שתבחרו האם להפיק קליפ אנימציה, סרטון הדרכה או סרט תדמית, חברת ההפקות צריכה להכיר אתכם קצת יותר לעומק. אם כן, זה הזמן להציג את העסק, את התוכניות שלכם לעתיד וכמובן את המוצרים ואת השירותים שלכם. זה גם הזמן להגדיר את היתרונות שלכם ושל המוצרים שלכם, לבחור במה תרצו להתמקד וגם במי אתם מתחרים. אפיון מדויק של קהל היעד אף הוא משמעותי, שכן זהו הקהל שצפוי להיחשף לסרטון ולמסרים שלו. מעל לכל כדאי לקבוע כבר עכשיו איפה תרצו לקדם את סרטון התדמית שלכם – ברשתות החברתיות, ביוטיוב, בכנס מקצועי או בכל פלטפורמה אחרת.
עם מטרות ברורות ומסרים חדים הגיע הזמן לצלול פנימה, ולבנות את הסיפור המדויק ואת התסריט המושלם. בשלב זה צוות ההפקה מתרגם את המסרים שלכם לטקסטים שנונים, לדמויות מושכות ולסיפור אחד שלם, שאומר במקומכם את הכל בתוך דקה וחצי לכל היותר. זה יכול להיות תסריט משעשע, ציני או מרגש, עם אנימציה או דווקא עם תמונות ארכיון או ראיונות עם לקוחות. כל האפשרויות נמצאות על הפרק, והצוות המקצועי של קלמנטינה הפקות סרטים, שם כדי לבחור את הפתרון הנכון והחכם מכולם, זה שיעזור לכם לספר את הסיפור שלכם, להגיע אל הקהל ולהעביר לו את המסרים שלכם בדרך היעילה ביותר.
לאחר אישור התסריט ועם סיפור ברור ומובנה, אפשר להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד. בשלב זה צוות סרטוני האנימציה יפגין יצירתיות וכישרון, צוות הצילום ייצא אל השטח והגורם האחראי על הסאונד ירכיב את הפיסות האחרונות בפאזל. חברת ההפקות המקצועית שם כדי לדייק כל פרט קטן, לאסוף את כל חלקי הפאזל ולחבר אותם יחד כדי להגיע לתמונה אחת שלמה ומושלמת. זהו הסרטון שישרת אתכם בכל הערוצים השיווקיים שהגדרתם, יעביר את המסרים המרכזיים שהגדרתם וידבר ישירות אל הקהל שלכם – בגובה העיניים ובדרך הטובה ביותר.
כעת כל שנותר הוא לבחור חברת הפקות המנוסה בתכנון והפקת סרטי תדמית ופרסום, וליהנות מליווי מקצועי של צוות מיומן ויצירתי.