דף הבית | הפקת סרטוני אנימציה לעסקים
בעלי ובעלות עסקים מחפשים את הדרכים הטובות והנכונות לקדם את המוצרים ואת השירותים שלהם, וגם להם ברור כי הזירה הדיגיטלית היא המקום שבו הכל קורה. קהל היעד צמוד לטלפון הנייד ולמסכי המחשב, לרשתות החברתיות ולמנועי החיפוש. אלה הפלטפורמות שבו הגולשים צורכים מידע ומקבלים החלטות, ובהתאם, אלה גם הפלטפורמות שבהן הנוכחות שלנו נדרשת. סרטי תדמית, ובפרט סרטי אנימציה, הם ללא ספק כלים שיווקיים משמעותיים מאוד שיכולים להתאים גם לקידום המוצרים והשירותים שלכם. בין כל אלה יש לאנימציה יתרונות ברורים, וכדאי להכיר אותם קצת יותר לעומק.
בין אם אתם מקדמים מוצר או שירות, מגייסים משאבים או מעוניינים להגדיל חשיפה, סרטי אנימציה לעסקים מספקים מענה מושלם לכל המטרות הללו – ובדרך הפשוטה והיעילה ביותר. בזכות הדמויות המלהיבות, הצבעים המדויקים והחיבור בין טקסטים שנונים לאנימציה יצירתית וחכמה, המסרים שלכם מתעוררים לחיים ומגיעים אל קהל היעד בדרך שונה, מיוחדת והרבה יותר מדויקת. כך אתם יכולים להציג כל מסר וכל רעיון בפשטות רבה, גם כאשר מדובר במוצר לא מאוד שגרתי או במיזם מורכב, ואתם רוצים לספר ללקוחות או למשקיעים מה אתם באמת מציעים, ולמה אתם הכי טובים שיש.
בניגוד למיתוס לפיו הפקת סרט אנימציה קצר היא משימה יקרה להפליא, האמת בשטח שונה לחלוטין. למעשה, כדי להפיק סרטון תדמית נדרשים ימי צילום מיוחדים, עם צוות מקצועי וציוד מתקדם. זוהי הפקה מורכבת יותר, ובהתאם גם יקרה יותר, בעוד הפקת סרטון אנימציה חוסכת עלויות רבות. בנוסף, ולא פחות חשוב מכך, גם תהליך ההפקה נעשה הרבה יותר נוח ויעיל כשמדובר באנימציה: אין צורך להמתין ללוחות הזמנים המתאימים למרואיינים השונים, לאולפנים ולגורמים השונים המעורבים בהפקה. הצוות של חברת ההפקות עובד ביעילות רבה ובאופן פשוט יותר כשמדובר בסרטון אנימציה.
סרטי האנימציה מושכים את הגולשים לא פחות מסרטוני תדמית ופרסומות אחרות. היצירתיות, הדמויות המלהיבות, הסיפור המקורי, העיצוב המרשים, כל אלה יחד מספקים חוויית צפיה אחרת, שונה ומיוחדת. בהתאם, הגולשים ברשתות החברתיות או ביוטיוב מתקשים להישאר אדישים, וכשהם נתקלים בסרטון אנימציה שנון שנערך בקפידה, הסיכוי שיעצרו כדי לצפות בו גבוה משמעותית. כך אפשר להגיע לקהלים שונים, צעירים ומבוגרים, ולהעביר מסרים באופן יצירתי, ברור ומקורי.
בהנחה שאין לכם תקציב מתאים לגיוס שחקנים או ידוענים אחרים כפרזנטורים של המותג, סרטוני אנימציה חוסכים לכם גם את הבעיה הזו. למעשה, לא רק שאתם ממש לא זקוקים לפרזנטור חיצוני, יש לכם את ההזדמנות ליצור דמות משלכם שתככב בסרטוני התדמית שלכם, וגם בחומרים שיווקיים אחרים. חברות גדולות ומוכרות עשו את זה לא מעט בשנים האחרונות, וכולנו מכירים את התינוק של במבה, את שקע ותקע של חברת החשמל, או את הילד של קופת חולים כללית. דמויות אלה נמצאות בפרונט, מעבירות את המסרים של המותג ומחברות את הצופים למוצרים ולשירותים של החברה. הן גם מככבות בעלוני המידע ובפרסומים השונים ברשתות החברתיות, למשל. כעת גם אתם יכולים ליצור דמות שונה ומיוחדת, ולהפוך אותה לפרזנטורית שלכם, זו שהגולשים שלכם יכירו היטב.